• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K)

Завершена

3 624.00 UAH з ПДВ
Номер: 0f38cc86d0274472a3052b1f5218b1d2
Внутрішній номер закупівлі: 26735994
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-13-013925-a   
Замовник: Військова частина 9938 Державної прикордонної служби України 3 прикордонний загін імені Героя України полковника Євгенія Пікуса
Контактна особа: Вауліна Тамара Володимирівна 380638056759 tamaravaulina82@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматураАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: в/ч 9938: Луганська область, м. Лисичанськ, проспект Перемоги буд. 58, ЄДРПОУ 14321736. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), або еквівалент, Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), або еквівалент, за кодом ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (далі — Закупівля). Вид процедури закупівлі: закупівля без застосування електронної системи закупівель. Розмір бюджетного призначення: 3 629,00 гривень (три тисячі шістсот двадцять дев’ять гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Відповідно для закупівлі LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), або еквівалент, Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), або еквівалент у 3 прикордонному загоні імені героя України полковника Євгенія ПІКУСА (в/ч 9938) існує потреба у здійсненні Закупівлі. Відповідно до службової записки начальника відділу зв’язку та інформаційних систем – начальника зв’язку штабу військова частина 9938 має потребу у закупівлі товару: LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), або еквівалент, Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), або еквівалент загальна вартість 3 629,00 гривень (три тисячі шістсот двадцять дев’ять гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ, по коду ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура. В/ч 9938 була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-09-06-000133-a. 14.09.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення UA-2025-09-06-000133-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару: LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), загальна вартість 3 624,00 гривень (три тисячі шістсот двадцять чотири гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 604,00 грн, за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів згідно Додатка №1 до тендерної документації (Цифровий ідентифікатор № UA-2025-09-06-000133-a). 2. Інформація про запропонований до постачання товар. Заповнена належним чином форма цінової пропозиції згідно Додатка №6 до тендерної документації (Цифровий ідентифікатор№ UA-2025-09-06-000133-a). 3. На підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначених у Додатку №2 до тендерної документації (Цифровий ідентифікатор № UA-2025-09-06-000133-a) Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - порівняльну таблицю запрпонованого товару; - гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, що зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни, а також про те, що зауваження (у разі наявності) по якості та укомплектованості товару будуть усунені Учасником протягом 3 (три) робочі дні; - гарантійний лист, що товар є новим (таким, що не був в експлуатації) та належно упакованим, в тому числі із супровідними документами; - гарантійний лист про те, що всі транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка) будуть здійснюватися за рахунок Учасника; - гарантійний лист про те, що товар буде постачатися Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні 4. Наказ №307 від 31.01.2020 року про вступ на посаду директора. 5. Інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в укладанні договору на закупівлю товару LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), або еквівалент, Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), або еквівалент, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Цифровий ідентифікатор № UA-2025-09-06-000133-a). 1) Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника юридичної особи. Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році. 2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. 6. Інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в укладанні договору на закупівлю товару LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K), або еквівалент, Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K), або еквівалент, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (Цифровий ідентифікатор № UA-2025-09-06-000133-a). 7. Підтвердження повноважень на підписання Договору про закупівлю для переможців ЮРИДИЧНИХ осіб згідно Додатка №5 до тендерної документації (Цифровий ідентифікатор № UA-2025-09-06-000133-a).
Очікувана вартість: 3 624.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K)
Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Кількість 1 штука
Період постачання 13.10.2025 - 15.10.2025
Місце постачання Україна, Донецька область, Краматорськ На карті
Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K)
Код ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Кількість 1 штука
Період постачання до 15.10.2025
Місце постачання 93120, Україна, Луганська область, Лисичанськ, проспект Перемоги, 58 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Леополіс Комп'ютер"
Ціна пропозиції 3 624.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.10.2025 16:47
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 089cbe8ff3f94a9596b28cf51044b9db
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-13-013925-a-b1
Постачальник: ТОВ "Леополіс Комп'ютер"
Номер договору: 617-25
Сума договору: 3 624.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 020.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: LED RGB-світло Ulanzi VL49 RGB Pro (CRI95+, 2500–9000K): 1 250.00000 UAH з ПДВ
Надувне світло Ulanzi UA12 (60 см, 12 Вт, 2700–6500K): 1 770.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 13.10.2025 00:00 - 15.10.2025 00:00
Дата підписання: 13.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
обгрунтування підстави 617-25.pdf