-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Деревина дров'яна твердолистяних порід, 1 групи, непромислового використання, неколоті (лише бук, ясен, граб, в’яз, клен, дуб, модрина, акація)
IІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТАВКИ ТА ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ 3.1. Строк поставки Товару до 10 грудня 2025 згідно з Графіком поставки (додаток №2 до Договору). 3.2. Місце поставки: м. Одеса, Одеська область, Україна. 3.3. Строк та адреса місця поставки Товару зазначається Замовником у відповідності з письмовою заявкою на поставку, з обов’язковим дотриманням передбачених нею вимог до графіку поставки, асортименту, кількості, засоби зв’язку та адреси представників Отримувача. Заявка (за зразком Додатку №3 до Договору) на поставку відповідної партії Товару подається Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту укладення Договору на адресу електронної пошти Постачальника, зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. Постачальник протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання заявки на поставку, письмово повідомляє Замовника про готовність поставити Товар із зазначенням персональних даних відповідальних представників Постачальника, які безпосередньо здійснюватимуть поставку Товару, та даних транспортних засобів, якими планується доставити Товар. У разі ненадання Постачальником підтвердження готовності поставити Товар або мотивованого звернення щодо зміни дати поставки Товару протягом 3 (трьох) календарних днів після отримання від Замовника заявки на поставку Товару така заявка вважається підтвердженою Постачальником. У разі неподання Замовником Постачальнику заявки на поставку Товару, Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань за Договором щодо поставки Товару у строк, визначений п. 3.1. цього Договору та Графіком поставок (Додаток №2 до Договору) та має право письмово інформувати Замовника про заплановану дату та час поставки Товару. У такому разі Замовник зобов’язаний через Отримувача організувати приймання Товару у строки, визначені п. 3.1. цього Договору та Графіком поставок (Додаток №2 до Договору). 3.4. Товар постачається власними силами Постачальника (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, розвантаження, тощо, покладено виключно на Постачальника. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Отримувачу. 3.5. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Отримувачем у присутності Постачальника (його уповноважених представників) у відповідності до умов цього Договору та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 №П-7, Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 №П-6, з урахуванням вимог ТУ У 16.1-00994207-005 (зі змінами №1 від 26.11.2021). 3.6. Постачальник зобов'язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином супровідні документи на Товар: документи первинного бухгалтерського обліку (акти приймання-передачі Товару, видаткові накладні), товарно-транспорті (залізничні) накладні та документи, що підтверджують якість Товару, а Отримувач перевірити кількість та якість Товару та за відсутності недоліків (зауважень) прийняти Товар і підписати супровідні документи. У разі відсутності вказаних документів (одного або декількох) Отримувач має право відстрочити прийняття Товару до моменту надання Постачальником вищевказаних супровідних документів, а у разі ненадання таких документів Постачальником у строк, що перевищує 5 (п’ять) календарних днів від дня фактичної поставки Товару, відмовитись від прийняття Товару. Присутність уповноваженого представника Постачальника під час приймання Товару Отримувачем є обов’язковою. У разі відсутності належних підтверджуючих документів, які уповноважують представника Постачальника на участь в прийманні Отримувачем Товару, у Отримувача не виникає обов’язку щодо приймання Товару, а у Замовника щодо його оплати. 3.7. Датою поставки партії Товару вважається дата підписання Постачальником та Отримувачем акту приймання-передачі Товару, який підтверджує факт отримання Товару Отримувачем за кількістю та якістю, а також видаткової накладної. Підписані Постачальником та Отримувачем акт приймання-передачі та видаткова накладна є підставою для підписання Замовником таких документів з метою подальшого проведення оплати за поставлений Товар. 3.8. Постачальник вважається таким, що виконав свої зобов’язання з поставки Товару з моменту передачі товару належної якості у розпорядження Отримувача на умовах, визначених цим Договором. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Отримувача з моменту фактичного отримання Товару та підписання акту приймання-передачі Товару і видаткової накладної. 3.9. У разі порушення Постачальником кінцевого строку поставки Товару, визначеного п. 3.1. цього Договору, або недотримання Постачальником Графіку поставки (додаток №2 до Договору), Отримувач має право відмовитись від подальшого отримання Товару, а Замовник може розірвати цей Договір в односторонньому порядку, згідно умов Договору, а також має право на компенсацію понесених витрат, відшкодування збитків та стягнення штрафних санкцій.
-
Код ЄДРПОУ:
26642351
-
Адреса:
65058, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул.Незалежності 18
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- ОписV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТОВАРУ 5.1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Замовником у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару (за умови наявності бюджетного фінансування) на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі Товару, видаткових накладних за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку Замовника та/або Отримувача та на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату. 5.2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 5.3. Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі затримки та/або відсутності фінансування, до отримання такого фінансування. У разі затримки фінансування для оплати Товару, Замовник протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє Постачальника про таку затримку. Після отримання відповідного фінансування Замовник проводить оплату за поставлений Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. 5.4. Датою оплати є дата списання грошових коштів з рахунку Замовника. 5.5. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником рахунку та/або видаткової накладної на оплату чи їх неналежного оформлення. 5.6. Вартість товару, який поставлено з порушенням умов Договору щодо якості та який не приймається Отримувачем, не підлягає оплаті. Всі витрати, які при цьому виникають, несе Постачальник.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні