-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015 39220000 – 0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Контейнери для сміття та йоржики)
Відро для сміття пластикове з педаллю сіре (червоне маркування), PLANET, 50 л - 4 штуки; Кошик для паперу Axent 2119-03-A, металева сіточка, 12 л, сріблястий - 28 штуки; Корзина з педаллю з нержавіючої сталі Vinoks 30 літрів - 6 штуки; Відро для сміття з педаллю нерж хром 12л SOLARIS - 21 штуки; Йоржик для унітазу нержавіюча сталь глянсова підлоговий 1300 EFOR - 14 штуки;
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 15.10.25 15:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 15.10.25 15:00)
35 137.00
UAH з ПДВ
Номер:
63b72c6b500b4195a1a0222e03bab0fa
Внутрішній номер закупівлі:
26718646
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-10-012306-a
Замовник:
Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02011976
-
Адреса:
03032, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Едуард Оскольський +380506421030 eduard.oskolskyy@unci.org.ua https://unci.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
35 137.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
10.10.2025 16:06 - 15.10.2025 15:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). 4.2. Замовник оплачує Товар шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника. Вартість Товару визначається в видатковій накладній в національній валюті України – гривні. 4.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видатковими накладними. 4.4. Постачальник не має право самостійно змінювати ціни, за якими підписано Договір. 4.5. У випадку здійснення фінансового моніторингу банком Замовника, Постачальник зобов'язаний протягом 5 (п’яти) робочих днів надати Замовнику інформацію та документи, що зазначені в запиті Замовника. 4.6. У разі затримки здійснення оплати за Договором з боку Замовника у зв’язку з проведенням банком Замовника фінансового моніторингу Постачальника, така затримка не вважається порушенням умов Договору. 4.7. Замовник не несе відповідальності за затримку здійснення оплати, якщо така затримка зумовлена об’єктивними обставинами. 4.8. Якщо Постачальник є резидентом України, то він зобов’язаний скласти податкову накладну на дату виникнення податкового зобов’язання, згідно пункту 187.7 статті 187 Податкового кодексу України, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у термін визначений чинним законодавством України.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Відра для сміття
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Відра для сміття
Кількість
28 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Відра для сміття
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Відра для сміття
Кількість
21 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Туалетні йоржики
Кількість
14 штука
Період постачання
до 31.12.2025