-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
послуги із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації
Завершена
18 664.56
UAH з ПДВ
Номер:
ebbc0fa51ac54948a3cdc819f2294fa8
Внутрішній номер закупівлі:
26714252
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-10-007873-a
Замовник:
Господарський суд Луганської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
02844564
-
Адреса:
61612, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Куксенко Марина Олександрівна +380577021796 kuksenko@lg.arbitr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема, у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно ч.1 ст. 15-1 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у судах, Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, їх органах та підрозділах функціонує Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система. Пунктом 3 Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, що затверджене рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21, передбачено, що Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система (ЄСІТС) - сукупність інформаційних та телекомунікаційних підсистем (модулів), які забезпечують автоматизацію визначених законодавством та цим Положенням процесів діяльності судів, органів та установ в системі правосуддя, включаючи документообіг, автоматизований розподіл справ, обмін документами між судом та учасниками судового процесу, фіксування судового процесу та участь учасників судового процесу у судовому засіданні в режимі відеоконференції, складання оперативної та аналітичної звітності, надання інформаційної допомоги суддям, а також автоматизацію процесів, які забезпечують фінансові, майнові, організаційні, кадрові, інформаційно-телекомунікаційні та інші потреби користувачів ЄСІТС. Згідно пункту 4 Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, що затверджене рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21, власником програмного забезпечення ЄСІТС є держава в особі Державної судової адміністрації України (далі - ДСА України). ЄСІТС працює на базі основного та резервного (резервних) центрів обробки даних. Організаційне та фінансове забезпечення створення і функціонування окремих підсистем (модулів) ЄСІТС здійснює ДСА України, яка несе відповідальність за їх належне функціонування та забезпечення захисту інформації. Підпунктом 5.1. пункту 5 цього Положення передбачено, що адміністратор ЄСІТС - визначене ДСА України державне підприємство, що належить до сфери її управління. Наказом ДСА від 22 вересня 2022 року № 333 (зі змінами, що внесені наказом від 10.11.2023 № 523) Державне підприємство "Інформаційні судові системи" було визначено адміністратором Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та інших інформаційних систем і сервісів судової влади. Наказом ДСА від 22 вересня 2022 року № 333 (зі змінами, що внесені наказом від 10.11.2023 № 523) встановлено, що адміністратор несе відповідальність за забезпечення безперервного функціонування, супроводження та адміністрування зазначених у пункті 1 наказу інформаційних систем і сервісів, забезпечує належний рівень технічної підтримки, обробки запитів і консультування користувачів відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань. Згідно Наказу, адміністратор несе відповідальність за забезпечення інформаційної безпеки, збереження даних та інформації, що обробляється в зазначених інформаційних системах і сервісах. Отже, наказ ДСА України від 22.09.2022 № 333 (зі змінами, що внесені наказом від 10.11.2023 № 523) не передбачає можливості забезпечення адміністрування визначених наказом інформаційних систем і сервісів, у тому числі, захищеної телекомунікаційної мережі, будь-яким іншим підприємством, установою чи організацією, окрім Державного підприємства «Інформаційні судові системи». Крім того, відповідно до вищезазначеного наказу, відповідальність за забезпечення безперервного функціонування, супроводження та адміністрування зазначених у наказі інформаційних систем і сервісів покладається також виключно на Державне підприємство «Інформаційні судові системи». 04.02.2025 між Господарським судом Луганської області та Державним підприємством «Інформаційні судові системи» укладено Договір № 4-25 за предметом послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів, технічної підтримки та супроводження програмного забезпечення, а саме: комп`ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду», ДК 021:2015 - 72220000-3 (Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань). Частиною 6 статті 15-1 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» передбачено, що Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система підлягає захисту із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Згідно ст. 1 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», криптографічний захист інформації - вид захисту інформації, що реалізується шляхом перетворення інформації з використанням спеціальних (ключових) даних з метою приховування/відновлення змісту інформації, підтвердження її справжності, цілісності, авторства тощо. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист інформації в інформаційно – комунікаційних системах», об'єктами захисту в системі є інформація, що обробляється в ній, та програмне забезпечення, яке призначено для обробки цієї інформації. Згідно ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно – комунікаційних системах», авторизація з безпеки або отримання сертифіката відповідності стандарту інформаційної безпеки щодо систем, в яких обробляються державні інформаційні ресурси або службова інформація та інформація, що становить державну таємницю, об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, власниками або розпорядниками яких є органи державної влади, державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування, здійснюється за дотримання, зокрема, умови щодо використання для захисту інформації в системах засобів технічного та/або криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації або документ про відповідність (крім систем, об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, в яких обробляється службова інформація або інформація, що становить державну таємницю), виданий органом з оцінки відповідності, який акредитовано національним органом України з акредитації або національним органом з акредитації іноземної держави, якщо національний орган України з акредитації та національний орган з акредитації відповідної держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності. Згідно ст. 10 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», мінімальні вимоги щодо заходів захисту як базовий профіль безпеки щодо систем, власниками або розпорядниками яких є органи державної влади, державні органи, державні підприємства, установи та організації, органи місцевого самоврядування, в яких обробляються державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом (крім вимог щодо забезпечення захисту інформації, встановлених законом у сфері надання платіжних, банківських та інших фінансових послуг), встановлюються Кабінетом Міністрів України. Згідно п. 4 Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373, захисту в системі підлягає відкрита інформація, яка належить до державних інформаційних ресурсів, а також відкрита інформація про діяльність суб'єктів владних повноважень, військових формувань, яка оприлюднюється в Інтернеті, інших глобальних інформаційних мережах і системах або передається електронними комунікаційними мережами (далі - відкрита інформація); конфіденційна інформація, яка перебуває у володінні розпорядників інформації, визначених частиною першою статті 13 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - конфіденційна інформація); службова інформація; інформація, яка становить державну або іншу передбачену законом таємницю (далі - таємна інформація); інформація, вимога щодо захисту якої встановлена законом. Відповідно до п. 9 Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373, криптографічний захист в системі таємної інформації, яка не становить державної таємниці, та конфіденційної інформації в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, які належать до сфери їх управління, військових формуваннях, які створені відповідно до закону, здійснюється з використанням засобів криптографічного захисту інформації, які відповідають вимогам до засобів криптографічного захисту інформації, призначених для захисту таємної інформації, яка не становить державної таємниці, та конфіденційної інформації, що підтверджуються експертним висновком у сфері криптографічного захисту інформації або документом про відповідність. Отже, запровадження та забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації та призначених для організації захищених каналів зв’язку, дозволить виконати вимоги Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94-ВР та Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних системах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 та забезпечить можливість безпечної роботи автоматизованої системи документообігу суду, електронної пошти, моніторингу наявності каналу зв’язку та його характеристик, а також доступу суду до необхідних у своїй поточній діяльності ряду державних інформаційних ресурсів. Державне підприємство «Інформаційні судові системи» як адміністратор Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, згідно з наказом Державної судової адміністрації України від 22.09.2022 № 333 “Про визначення адміністратора” разом з листом від 26.06.2025 № 3402/3/06-00-25 надіслало проект договору про закупівлю та розрахунки вартості послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації та призначених для організації захищених каналів зв’язку. Державним підприємством «Інформаційні судові системи» надано копію Висновку комплексного експертного дослідження Науково – дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.01.2025 № 625 (далі – «Висновок»). Згідно Висновку, державне підприємство «Інформаційні судові системи» (далі – «Підприємство») повинно забезпечити надання послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, які включають в себе: 1. Налагодження передачі даних між судами, органами і установами системи правосуддя та Центром обробки даних (ЦОД) для роботи з засобами криптографічного захисту інформації. 2. Підтримку працездатності обчислювальної мережі: - перепроектування за необхідністю існуючої мережевої системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації для забезпечення функціонування інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею; - налагодження мережевих інтерфейсів та правил комутації пакетів для серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією з Центром обробки даних (ЦОД) засобами інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею. 3. Підтримку працездатності програмного IP-шифратора CryptoIP VPN для управління захищеною мережею: - налагодження та підтримку працездатності серверного обладнання для забезпечення функціонування Програмного IP-шифратора CryptoIP VPN; - налагодження та підтримку працездатності Програмного IP-шифратора CryptoIP VPN з метою здійснення шифрування пакетів ІР-трафіку, інкапсуляцію зашифрованих пакетів в нові пакети і передачу останніх ІР-шифратору абонента (суди, органи і установи системи правосуддя), якому адресуються дані та забезпечення конфіденційності, цілісності і автентичності змісту ІР-пакетів; - здійснення віддаленого моніторингу стану тунелів для безпечного обміну інформацією з Центром обробки даних (ЦОД). 4. Підтримку працездатності інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею: - налагодження та підтримка працездатності серверного обладнання для забезпечення функціонування інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею; - налагодження та підтримка працездатності програмного забезпечення управління захищеною мережею для локального конфігурування і налаштування інфраструктурних елементів програмного забезпечення для управління захищеною мережею; - налагодження та підтримку працездатності програмного забезпечення управління ключовою системою та роботи з носіями ключової інформації; - налагодження та підтримку працездатності програмного комплексу управління сертифікатами відкритих ключів; - створення резервних копій системних налаштувань для можливості їх відновлення в разі необхідності, оновлення внутрішнього ПЗ інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею; - налагодження програмного забезпечення віддаленого моніторингу інфраструктурних елементів управління захищеною мережею. 5. Підтримка працездатності Програмного ІР-шифратора CryptoIP VPN для управління захищеною мережею, розміщених в судах, органах і установах системи правосуддя: - налагодження та підтримка працездатності клієнтського ПК для забезпечення функціонування Програмного ІР-шифратора CryptoIP VPN; - налагодження та підтримка працездатності Програмного ІР-шифратора CryptoIP VPN з метою здійснення шифрування пакетів ІР-трафіку, інкапсуляцію зашифрованих пакетів в нові пакети і передачу останніх ІР-шифратору абонента (Центр обробки даних (ЦОД), якому адресуються дані та забезпечення конфіденційності, цілісності і автентичності змісту ІР-пакетів. 6. Здійснення управління ключовою системою та носіями ключової інформації: - підтримка криптографічної структури захищеної мережі, або завантаження і редагування раніше введеної структури мережі; - імпорт ДКЕ з носія ДКЕ у відповідності до «Інструкції про порядок постачання і використання ключів до засобів криптографічного захисту інформації», затвердженої наказом Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України № 114 від 12.06.2007 і зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 25 червня 2007 р. за № 729/13996; - налагодження режиму і параметрів роботи захищеної мережі; - генерація ключових даних для кожного абонента захищеної мережі відповідно до схеми зв`язності абонентів і збереження структури; - запис ключових даних на носії ключової інформації; - знищення всіх ключових даних і ключових параметрів після завершення роботи. 7. Здійснення управління сертифікатами відкритих ключів: - налагодження зберігання сертифікатів відкритих ключів; - опрацювання запитів на отримання сертифікатів відкритих ключів, з якими необхідно встановити з`єднання; - запит сертифікатів до програмного комплексу управління сертифікатами відкритих ключів відповідно до протоколу Х.509; - отримання сертифікатів відкритих ключів (або відмови у видачі сертифікатів) з програмного комплексу управління сертифікатами відкритих ключів відповідно до протоколу Х.509; - передача запитуваних відкритих ключів або відмови у передачі ключів; - періодична заміна відкритих ключів не рідше ніж на 1-3 роки. 8. Підтримку працездатності єдиної захищеної мережі передачі даних. Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників стану тунелів для безпечного обміну інформацією з Центром обробки даних (ЦОД) за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності: - проведення віддаленої діагностики мережевих систем, програмного забезпечення для управління захищеною мережею у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; - забезпечення моніторингу та фільтрації трафіку використання співробітниками судів, органів та установ системи правосуддя доступу до ЦОД за допомогою захищеної мережі передачі даних. 9. Консультаційну підтримку: - рекомендації щодо розмежування прав доступу до даних, що циркулюють в органах та установах системи правосуддя, згідно функціональних можливостей ПЗ та в рамках ПЗ, що функціонує в судах; - рекомендації щодо придбання програмного забезпечення та комп`ютерної техніки; - рекомендації щодо кваліфікації та навчання співробітників органів та установ системи правосуддя суду; - рекомендації щодо розвитку технічної інфраструктури; - інші рекомендації. Відповідно до Висновку, відповідна закупівля характеризується відсутністю конкуренції як з організаційних і технічних причин, таких як: - налагодження та підтримка працездатності серверного обладнання для забезпечення функціонування інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею виконується виключно працівниками Підприємства через неможливість розголошувати налаштування, що є конфіденційною інформацією; - сервер підключення знаходиться в Центрі обробки даних в захищеному приміщенні, до якого неможливо давати доступ стороннім особам (підрядникам); - серверна та клієнтська частини мають налаштування, які не можна передавати в управління стороннім особам; - для роботи системи необхідно щоб замовник надав персональний комп`ютер або сервер, з відповідними технічними характеристиками, який є в наявності або придбаний для налаштування програмної частини шифратора, все налаштування даного серверу виконується спеціалістами Підприємства разом з налаштуванням маршрутизації, міжмережних екранів, і тестуванням підключення; - налагодження та підтримка працездатності програмного забезпечення управління захищеною мережею, локальне конфігурування і налаштування інфраструктурних елементів програмного забезпечення та обладнання для управління захищеною мережею виконується спеціалістами Підприємства необхідного фаху, які та наявність яких Підприємство має забезпечити в районах надання послуг; - налагодження та підтримка працездатності програмного забезпечення управління ключовою системою та роботи з носіями ключової інформації виконується спеціалістами Підприємства; - налагодження та підтримка працездатності програмного комплексу управління сертифікатами відкритих ключів не може бути передана стороннім особам через можливість витоку конфіденційної інформації; - створення резервних копій системних налаштувань та їх відновлення в разі необхідності, оновлення внутрішнього ПЗ інфраструктурних елементів програмного забезпечення управління захищеною мережею виконується обслуговуючим персоналом, який наділений повноваженнями супроводження спеціального програмного забезпечення розгорнутого в судах; - налагодження програмного забезпечення віддаленого моніторингу інфраструктурних елементів управління захищеною мережею виконується в Центрі обробки даних Підприємства співробітниками Підприємства. Відповідно до Висновку комплексного експертного дослідження Науково – дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.01.2025 № 625, здійснення закупівлі послуги із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації (код ДК 021:2015 - 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) шляхом укладення договору про закупівлю з Державним підприємством «Інформаційні судові системи» без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до п.п. 5 п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, - є обґрунтованим. Таким чином, послуги із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, ДК 021:2015 - 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) можуть бути надані лише Державним підприємством «Інформаційні судові системи», що можна підтвердити наступними документами: - Положенням про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженим рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21; - Наказом ДСА від 22 вересня 2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами); - Висновком комплексного експертного дослідження Науково – дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.01.2025 № 625. Для належної організації роботи суду в 2025 році існує потреба у здійсненні закупівлі послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, ДК 021:2015 - 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням). Обсяг закупівлі вищезазначених послуг визначається з урахуванням того, що Державне підприємство «Інформаційні судові системи» надавало послуги з 01.01.2025, тобто одночасно з наданням послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення: послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів, технічної підтримки та супроводження програмного забезпечення, а саме: комп`ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду», ДК 021:2015 - 72220000-3 (Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) за Договором від 04.02.2025 № 4-25, що укладений між Господарським судом Луганської області та Державним підприємством «Інформаційні судові системи», а також з урахуванням потреби замовника на період з 01.01.2025 по 31.12.2025. Враховуючи те, що постачальником послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, ДК 021:2015 - 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) є виключно Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (ЄДРПОУ 34614292) на підставі відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, що підтверджується Положенням про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженим рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21; Наказом ДСА від 22 вересня 2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами); Висновком комплексного експертного дослідження Науково – дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.01.2025 № 625, застосовується виключення, передбачене підпунктом 5 пункту 13 Особливостей. Відповідно до п. 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації, ДК 021:2015 - 72260000-5 (Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання, зокрема, у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затверджене рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21. 2. Наказ ДСА від 22 вересня 2022 року № 333 «Про визначення адміністратора» (зі змінами). 3. Висновок комплексного експертного дослідження Науково – дослідного інституту інтелектуальної власності Національної академії правових наук України від 20.01.2025 № 625.
Очікувана вартість:
18 664.56 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуга із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації
Кількість
12 місяць
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34614292
-
Контактна особа:
Атерлей Олексій Миколайович 0442073560
-
Адреса:
00020, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Липська, 18/5
Ціна пропозиції
18 664.56 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.10.2025 13:51
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
7376a05efec046e888563422fc58ad7c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-10-007873-a-a1
Постачальник:
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34614292
-
Адреса:
00020, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Липська, 18/5
Номер договору:
22-25
Сума договору:
18 664.56 UAH з ПДВ
Сума договору:
15 553.80 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
послуга із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації: 1 555.38000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
10.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний