• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцтовари

Завершена

6 700.00 UAH з ПДВ
Номер: b83282dd31804261bd0184314ee103f8
Внутрішній номер закупівлі: 26712023
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-005609-a   
Замовник: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Контактна особа: Яндюк Павло Сергійович 380414250146 namepaul@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 700.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.10.2025 12:01 - 15.10.2025 00:00
Період кваліфікації: 15.10.2025 00:00 - 15.10.2025 08:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Блокноти
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Олівці графітні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Маркери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 4 586.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 586.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2025 08:47
Відповіді на вимоги 55
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 5 312.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 312.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 55
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 5d08d6c9efc24ccaa6a47efa912b57c7
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-10-005609-a-c1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Номер договору: 171
Сума договору: 4 586.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 822.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 Crystal Proffi білий 80 г/м2, 500 аркушів: 101.70000 UAH з ПДВ
Ручка масляна BUROMAX MaxOFFICE 0,7 синя (BM.8352-01): 5.00000 UAH з ПДВ
Блокнот на спiралi Axent 8032-33-A, A5, 96 аркушів, клітинка, тверда обкладинка: 50.00000 UAH з ПДВ
Стрiчка клейка пакувальна Axent 3044-21-A, 48 мм х 35 м, 40 мкм, біла: 15.00000 UAH з ПДВ
Стрiчка клейка пакувальна Axent 3044-02-A, 48 мм х 35 м, 40 мкм, синя: 15.00000 UAH з ПДВ
Стрiчка клейка пакувальна Axent 3044-06-A, 48 мм х 35 м, 40 мкм, червона: 15.00000 UAH з ПДВ
Клейка стрічка канцелярська СЕБУР, 45ммх100м, 40мкм, прозора: 15.00000 UAH з ПДВ
Файл для документів А4+ Economix, 40 мкм, глянець (100 шт/уп E31107-50): 50.00000 UAH з ПДВ
Олівець графітовий BUROMAX: 1.80000 UAH з ПДВ
Клей-олівець 4OFFICE (4-339), PVA, 21г (4-339): 6.00000 UAH з ПДВ
Набір DELI із 4-х текстових маркерів ( 622ES), різнокольорові: 20.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.10.2025 09:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 171.PDF
p7s
sign.p7s