• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Канцтовари

Торги відмінено

6 700.00 UAH з ПДВ
Номер: d861896d05ea413cb097705618e55681
Внутрішній номер закупівлі: 26711332
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-10-004880-a   
Замовник: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Контактна особа: Яндюк Павло Сергійович 380414250146 namepaul@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 6 700.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.10.2025 11:37 - 10.11.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Блокноти
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клейка стрічка канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Олівці графітні
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті
Маркери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Грушевського, буд. 22 На карті

Інформація про скасування

Номер: 007b5563ea384e218362688bf166729c
Причина скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Під час створення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо закупівлі UA-2025-10-10-004880-a за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Замовник випадково визначив строк подачі пропозицій до 10.11.2025 р., що є надто довгим та не відповідає потребам Замовника. Оскільки функціонал електронного майданчику «E-Tender» та електронної системи закупівель не дозволяє змінити строк подачі пропозицій після оприлюднення запиту пропозицій постачальників, Замовником було створено новий запит пропозицій постачальників в електронному каталозі за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який оприлюднений за ідентифікатором UA-2025-10-10-005609-a (далі – Закупівля UA-2025-10-10-005609-a). Таким чином, потреба Замовника за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) буде повністю задоволена за результатами проведення Закупівлі UA-2025-10-10-005609-a, тому Закупівля UA-2025-10-10-004880-a підлягає відміні у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в цій закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, а саме замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Дата опублікування: 10.10.2025 12:12
Дата виконання: 10.10.2025 12:12
Статус:
Виконано