-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Канцтовари
Торги відмінено
6 700.00
UAH з ПДВ
Номер:
d861896d05ea413cb097705618e55681
Внутрішній номер закупівлі:
26711332
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-10-004880-a
Замовник:
Виконавчий комітет Коростенської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04053507
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського, будинок 22
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Яндюк Павло Сергійович 380414250146 namepaul@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
6 700.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
10.10.2025 11:37 - 10.11.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
20 пачка
Період постачання
до 10.11.2025
Ручки кулькові
Кількість
50 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Блокноти
Кількість
10 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
7 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
7 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
6 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Клейка стрічка канцелярська
Кількість
4 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Файли для документів
Кількість
10 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Олівці графітні
Кількість
30 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Клей-олівець
Кількість
4 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Маркери
Кількість
5 штука
Період постачання
до 10.11.2025
Інформація про скасування
Номер:
007b5563ea384e218362688bf166729c
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
Під час створення запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо закупівлі UA-2025-10-10-004880-a за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Замовник випадково визначив строк подачі пропозицій до 10.11.2025 р., що є надто довгим та не відповідає потребам Замовника. Оскільки функціонал електронного майданчику «E-Tender» та електронної системи закупівель не дозволяє змінити строк подачі пропозицій після оприлюднення запиту пропозицій постачальників, Замовником було створено новий запит пропозицій постачальників в електронному каталозі за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який оприлюднений за ідентифікатором UA-2025-10-10-005609-a (далі – Закупівля UA-2025-10-10-005609-a).
Таким чином, потреба Замовника за предметом закупівлі «Канцтовари» (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) буде повністю задоволена за результатами проведення Закупівлі UA-2025-10-10-005609-a, тому Закупівля UA-2025-10-10-004880-a підлягає відміні у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в цій закупівлі відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822, а саме замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Дата опублікування:
10.10.2025 12:12
Дата виконання:
10.10.2025 12:12
Статус:
Виконано