• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування: одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів (жовтень 2025 р.) Код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги

Завершена

46 800.00 UAH з ПДВ
Номер: e864aa2dfc1147d386ca5ad5e1a7dd5a
Внутрішній номер закупівлі: 26706386
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-09-016578-a   
Замовник: Димерський ліцей №2 Димерської селищної ради
Контактна особа: Шак Світлана Олексіївна +380733238831 svshak@ukr.net http://www.lyceum2dymer.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: У пп. 4 п. 13 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли товари чи послуги можуть бути поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У Димерському ліцеї № 2 Димерської селищної ради виникла нагальна потреба забезпечити безперервне гаряче харчування учнів 1-4 класів. Оскільки у закладі освіти відсутній харчоблок і забезпечувати гарячим харчуванням дітей власними силами ліцей не має можливості, було прийнято рішення придбати послуги кейтерингу за предметом згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів) шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Зважаючи на те, що процедура відкритих торгів триває щонайменше 20 календарних днів (період подання пропозицій мінімально триває 7 календарних днів; період від завершення подання пропозицій до аукціону – 1 робочий день; визначення переможця – 5 робочих днів; етап укладання договору – від 6 до 15 календарних днів) та враховуючи необхідність забезпечення безперебійного гарячого харчування учнів 1-4 класів Димерського ліцею № 2 застосовується вищевказане виключення. Таким чином, з огляду на норми Особливостей прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість: 46 800.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування: одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів (жовтень 2025 р.) Код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 780 послуга
Період постачання 01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 07330, Україна, Київська область, Димер, вул.Соборна, будинок 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київпромсервіс 1"
Ціна пропозиції 46 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.10.2025 23:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6a434547aaaf4b588569b3d3059abeca
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-09-016578-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Київпромсервіс 1"
Номер договору: 09/10-1
Сума договору: 46 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації шкільного харчування: одноразове гаряче харчування учнів 1-4 класів (жовтень 2025 р.) Код ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги: 60.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 09.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний