• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

39 666.00 UAH з ПДВ
Номер: da9c49f86a5448acae4b69acab72a56f
Внутрішній номер закупівлі: 26705050
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-09-015243-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Inna Busyreva +380567319739 dp.blago@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: відповідно до п.11 Особливостей (постанова КМУ № 1178)
Очікувана вартість: 39 666.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 300 пачка
Період постачання 06.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Князя Ярослава Мудрого, 68 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕОН"
Ціна пропозиції 39 666.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.10.2025 17:17
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d134209fad6f41319e17927871804656
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-09-015243-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕОН"
Номер договору: 06/10
Сума договору: 39 666.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 33 055.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.10.2025 15:00
Статус:
Підписаний
docx
ДОГОВІР № 06_10.docx