• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2131370879d04183a1c995ee00d08979
Внутрішній номер закупівлі: 26691298
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-09-001465-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УДВП ІЗОТОП"
Контактна особа: Миронець Катерина 380933613610 ko_myronets@izotop.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентствАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року Відповідно до службової записки від 11.09.2025 начальника ВК існує потреба у здійсненні Закупівлі. Державним підприємством «УДВП ІЗОТОП» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-09-18-009282-a. 26.09.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-09-18-009282-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість: 99 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації перевезень вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні
Код ДК 021:2015: 63520000-0 Послуги транспортних агентств
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЗТ ТРАНССЕРВІС"
Ціна пропозиції 99 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.10.2025 09:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 44f0903fb0bf4a28a295c62df8f54217
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-09-001465-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЗТ ТРАНССЕРВІС"
Номер договору: 293
Сума договору: 99 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 82 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 07.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування перевезення вантажу.pdf
pdf
293 АТЗТ ТС СЕРВІС.pdf