• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника) для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради відповідно до ДСТУ 7124

Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресами закладів освіти та культури, підпорядкованих Замовнику, згідно Додатку 2 до Договору з понеділка по п’ятницю в робочий час (з 08:00 до 17:00). Поставка Товару здійснюється в упаковках (мішках) по 30-40кг та біг-бегах по 1 тонні із суворим дотриманням необхідного пакування для кожного закладу освіти та культури, підпорядкованих Замовнику (Додаток 2 до Договору). Пакування повинне відповідати вимогам, зазначеним у Нормативно-технічних документах, згідно яких виготовлено Товар, та умовам Договору. Упаковка не повертається Постачальнику. Упаковка у будь-якому випадку повинна бути придатна для транспортування Товару за звичайних умов, і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання. Постачальник гарантує належну якість Товару та збереження споживчих властивостей Товару. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами та за свій рахунок. Місце поставки товару: заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку 2 до Договору. Приймання-здача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів (рахунків та накладних), по якості – відповідно до копій документів, що засвідчують якість Товару. Заявка оформлюється на фірмовому бланку Замовника та направляється Постачальнику за допомогою будь-яких з нижче наведених способів: - за допомогою електронної пошти; - за допомогою телефонного зв’язку. Заявка на поставку Товару згідно з умовами Договору вважається отриманою Постачальником у день здійснення телефонного дзвінка Замовником Постачальнику, доказом чого є скріншот екрану засобу зв’язку Замовника. Строк (термін) постачання товару: по 31.12.2025 року. Термін поставки Товару для окремих партій зазначається Замовником в кожній заявці на поставку Товару на певну дату. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважається виконаними у повному обсязі з моменту передачі якісного Товару у власність Замовника. Днем отримання Товару від Постачальника є день оформлення та підписання Сторонами відповідних документів (накладних). Ризик випадкового знищення або пошкодження Товару несе Постачальник до моменту підписання Замовником належним чином оформлених документів визначених у п.5.8. цього Договору. Право власності на Товар та ризик випадкового його знищення переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар. У разі виявлення під час приймання Товару його невідповідності вимогам даного Договору щодо якості, найменування, технічних характеристик тощо, Сторони складають та підписують відповідний Акт, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей. При цьому Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Постачальник зобов'язаний надати у місці розвантаження представнику Замовника (Додаток 2 до Договору) до початку приймання Товару, без додаткової оплати, наступні документи: супровідні документи (в тому числі товарно-транспортну накладну, рахунок та видаткову накладну на поставлені Товари; документи що підтверджують якість товару відповідно до норм чинного законодавства (сертифікат відповідності або паспорт якості виробника або інші підтверджуючі якість документи відповідно до чинного законодавства). Представник Замовника (Додаток 2 до Договору) має право відмовитися від приймання поставлених Товарів у разі відсутності документів, зазначених в п.5.8. цього Договору. Неякісний Товар та/або Товар, що не відповідає умовам даного Договору, Замовником не приймається і не оплачується. У разі поставки Товарів, що не відповідають умовам Договору (за якістю, номенклатурою) або супровідним документам, а також Товарів, пошкоджених внаслідок невідповідної упаковки і/або маркування, порушень правил транспортування (при доставці транспортними засобами Постачальника або перевізника за договором з Постачальником), представник Замовника (Додаток 2 до Договору) має право відмовитися від приймання поставлених Товарів без відшкодування Постачальнику будь-яких витрат (збитків). Всі витрати, пов'язані з поверненням даного Товару, в тому числі всі транспортні витрати і витрати на зберігання, оплачуються Постачальником. Дострокове відвантаження Товару заборонене. Право дострокового відвантаження Товару може бути надано Постачальнику за умови попередньої письмової та/або усної згоди Замовника. У разі поставки Товару Постачальником без повідомлення Замовника, або в разі дострокової поставки Товару без письмової та/або усної згоди Замовника, Замовник має право відмовитися від приймання і оплати поставленого Товару без відшкодування Постачальнику будь-яких витрат (збитків). Всі витрати, пов'язані з поверненням даного Товару, в тому числі всі транспортні витрати і витрати на зберігання, оплачуються Постачальником. У разі порушення Постачальником умови про строк поставки більш ніж на 5 робочих днів, Замовник має право відмовитися від приймання і оплати простроченого постачанням Товару без відшкодування Постачальнику будь-яких витрат (збитків) і розірвати Договір в односторонньому порядку. Постачальник зобов'язаний за свій рахунок протягом 5 робочих днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання Постачальник гарантує, що Товар є новим, якісним та придатним для використання відповідно до технологічних умов, встановлених до Товару даного виду. Товар повинен відповідати всім технічним та іншим нормам, сертифікатам виробника, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України для даного виду Товару. Для гарантування якості пелети паливної з лушпиння соняшника переможець відбору протягом 24 годин з моменту визначення його переможцем відбору повинен надати шляхом направлення на електронну пошту Замовника зазначену в запиті (ціни) пропозицій: - сертифікат та посвідчення якості за 2024 (або 2025) рік, видані на ім’я учасника або виробника товару, лабораторією яка акредитована НААУ, оформлені у відповідності до вимог ДСТУ 7124:2009. - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що закуповується Замовником, виданий на ім’я учасника або виробника товару Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, про те, що товар, що складає предмет закупівлі (об’єкт експертизи), виготовлений у відповідності із ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови» та відповідає встановленим критеріям безпеки/показникам якості. Якщо переможець відбору не є власником зазначених вище документів, то до копій документів додається письмова згода від їхнього власника на право використання в цій закупівлі. Гарантія відповідності Товару вимогам п.2.1. підтверджується документами, що підтверджують якість товару відповідно до норм чинного законодавства (сертифікат відповідності або паспорт якості виробника або інші підтверджуючі документи) відповідно до чинного законодавства, які направляються на кожну партію Товарів. Замовником не приймається товар від Постачальника у разі, якщо товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або товар виготовлений з матеріалів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.

Торги не відбулися

607 040.00 UAH з ПДВ
Номер: 20386011a759478b989ee044356fc84d
Внутрішній номер закупівлі: 26687358
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-013292-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 607 040.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.10.2025 16:29 - 15.10.2025 08:00
Дата відміни: 15.10.2025 08:00
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124
Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Кількість 75.88 тонна
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку 2 до Договору На карті