• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015–30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4, розміри паперу - 210 x 297 мм, щільність - 80 г/м2, товщина - від 105 мкм до 109 мкм, білизна - від 162% до 168%, яскравість - від 108%, непрозорість - від 93%, вологість - від 4,3 до 4,8%, кількість аркушів у пачці - 500 аркушів, колір: білий)

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Кількість: 1500 пач. Термін постачання: листопад 2025 року. Кількість партій – 1 партія Строк поставки товару: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Київ або м. Одеса (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Кваліфікація

161 625.00 UAH без ПДВ
Номер: 36326f205d614be69a59179d9ee0ab27
Внутрішній номер закупівлі: 26687228
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-013165-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Вангородська Олександра Миколаївна 380443097730 vangorodska.o.m@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 161 625.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.10.2025 16:23 - 11.10.2025 18:00
Період кваліфікації: з 11.10.2025 18:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 152 475.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
152 475.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0
ФОП ГАВРИЛЮК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ
Початкова пропозиція 153 510.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
153 510.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 161 250.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
161 250.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0