• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Холодильник - ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах відповідно DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення товару: 2024-2025 р. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився 6 днів назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 6 днів назад

304 167.50 UAH без ПДВ
Номер: 0880fd898fae452a9fedf5a6061ee829
Внутрішній номер закупівлі: 26686180
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-012110-a   
Замовник: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна 0487271430 ntvk@odz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові приладиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 304 167.50 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 08.10.2025 15:50 - 13.10.2025 12:00
Період кваліфікації: 13.10.2025 12:00 - 13.10.2025 13:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Холодильники
Код ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Кількість 50 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "БУДПОСТАЧ"
Початкова пропозиція 300 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
300 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.10.2025 13:21
Відповіді на вимоги 7
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: c33d75ce7bfd46bb8e2ea74f2a78d653
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-08-012110-a-c1
Постачальник: ПП "БУДПОСТАЧ"
Сума договору: 300 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Холодильник - GRW-143DD, (білий, двухк, верх мороз, 143см) (GRUNHELM): 6 000.00000 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації