• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів Сихівської гімназії імені Олега Павлова

Завершена

72 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 94f79b1df5cb4b389fba29f871a32823
Внутрішній номер закупівлі: 26683905
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-009823-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СТРИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Ольшанецька Оксана 380666584424 olsha.oksana@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-09-24-015156-a Вимогами підпункту 6 пункту 13 Особливостей визначено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від тих, що були зазначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 72 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів Сихівської гімназії імені Олега Павлова
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 82447, Україна, Львівська область, с. Сихів, вул. І.Франка,79 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Данилів Світлана Василівна
Ціна пропозиції 72 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.10.2025 14:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f6acc9a868474519addcdb8180bfb490
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-08-009823-a-a1
Постачальник: Данилів Світлана Василівна
Номер договору: 7-10-2
Сума договору: 72 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 07.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Звіт 07-10-2.pdf
pdf
Обгрунтування 07-10-2.pdf