• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт зовнішніх та внутрішніх мереж водовідведення в ЗДО № 12 м. Миколаєва. Код ДК 021:2015 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45232420-2 - Каналізаційні роботи)

Завершена

49 881.54 UAH з ПДВ
Номер: 2c806e727ab841c682b991c967abba5f
Внутрішній номер закупівлі: 26676936
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-002828-a   
Замовник: Управління освіти Миколаївської міської ради
Контактна особа: Лелека Леонід +0512374169 lelekala44@gmail.com http://osvita.mkrada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхоньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 49 881.54 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт зовнішніх та внутрішніх мереж водовідведення в ЗДО № 12 м. Миколаєва
Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість 1 послуга
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТАЛЬЯНС ГОЛД"
Ціна пропозиції 49 881.54 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.10.2025 10:34
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 846e8468db0e40bd84cb89b44a7d81a8
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-08-002828-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТАЛЬЯНС ГОЛД"
Номер договору: 89/2
Сума договору: 49 881.54 UAH з ПДВ
Сума договору: 41 567.95 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 07.10.2025 10:28
Статус:
Підписаний
xls
176_ДЦ_ПВР (2).xls
pdf
Договір № 89-2 від 07.10.2025.pdf
xls
176_ДЦ_ЛК1_02-01-01 (3).xls