-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з поточного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (перезарядка/реставрація картриджа)
Завершена
600.00
UAH без ПДВ
Номер:
49a04d652669441d93edaf9bd377f960
Внутрішній номер закупівлі:
26676828
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-08-002706-a
Замовник:
Управління бюджету та фінансів виконавчого комітету Володимирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02317907
-
Адреса:
44700, Україна, Волинська область, Володимир, ВУЛИЦЯ УСТИЛУЗЬКА, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Віжанська Інна Миколаївна 380334238550 fin@volodymyrrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50300000-8 Ремонт, технічне обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
600.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (перезарядка/реставрація картриджа)
Кількість
2 послуга
Період постачання
07.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
44700, Україна, Волинська область, Володимир, ВУЛИЦЯ УСТИЛУЗЬКА, будинок 18
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Люлька Андрій Петрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3209023110
-
Адреса:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Луцька 156
Ціна пропозиції
600.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.10.2025 10:30
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e7c44e11f1c9485cb04b4605c61c577e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-08-002706-a-c1
Постачальник:
ФОП Люлька Андрій Петрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3209023110
-
Адреса:
44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Луцька 156
Номер договору:
794
Сума договору:
600.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
07.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний