• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя(папка швидкозшивач картон, , папір офісний, ручка кулькова, файл прозорий, календар, коректор, степлер металевий)

Завершена

9 796.00 UAH без ПДВ
Номер: 1831a4e864594731bf7ea8092d5e5f48
Внутрішній номер закупівлі: 26676693
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-08-002598-a   
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КАЛУСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Галина Цюпа +380977429909 finviddil1984@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 796.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя(папка швидкозшивач картон, папка на зав'язках картон, папір офісний, ручка кулькова, олівець графітний, файл прозорий, календар, коректор, степлер металевий, скоби для степлера)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 304 штука
Період постачання 08.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 77624, Україна, Івано-Франківська область, с. Спас, Січових Стрільців, 79 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Іваницька Ольга Володимирівна
Ціна пропозиції 9 796.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.10.2025 10:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 47567a90410d487fa0472f58cb020325
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-08-002598-a-b1
Постачальник: Іваницька Ольга Володимирівна
Номер договору: 2
Сума договору: 9 796.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 08.10.2025 10:08
Статус:
Підписаний