-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади» ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування
Завершена
4 252 220.65
UAH без ПДВ
Номер:
eadd2124ee57455abbcd6d5d49dcf636
Внутрішній номер закупівлі:
26672403
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-07-014045-a
Замовник:
Відділ освіти Бучанської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
34357364
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 5 листопада 2025 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі по підпункту 4 пункту 13 Особливостей визначається на підставі річного планування та з урахуванням потреби замовника на період проведення відкритих торгів Замовником (а саме по 31 грудня 2025 року).
Очікувана вартість розраховується згідно відвідуваних днів вихованцями закладів дошкільної освіти на даний період, ціна визначається згідно рішення Виконавчого комітету Бучанської міської ради від 4 квітня 2025 року № 709 «Про встановлення вартості харчування дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти, що фінансуються з бюджету Бучанської міської територіальної громади у 2024/2025 навчальному році», а саме вартість харчування на один день харчування дитини, яка відвідує заклади дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади, що фінансуються з бюджету Бучанської міської територіальної громади в такому розмірі:
- для дітей віком до 3(4) років – 82,90 грн. на день;
- для дітей віком від 4-х до 6 (7) років – 109,00 грн. на день.
У зв’язку із прийнятим рішенням Виконавчим комітетом Бучанської міської ради від 26 вересня 2025 року № 1903 «Про встановлення вартості харчування дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти, що фінансуються з бюджету Бучанської міської територіальної громади у 2025/2026 навчальному році» щодо зміни вартості харчування з 01.10.2025 року, а саме встановлення вартості харчування однієї дитини, яка відвідує заклади дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади, що фінансуються з місцевого бюджету, у такому розмірі:
- для дітей віком до 3 (4)-х років - 114,05 грн на день;
- для дітей віком від 4-х до 6 (7) років - 144,30 грн на день.
Наказом Відділу освіти Бучанської міської ради № 231-О від 08.09.2025 року «Про організацію харчування дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади у 2025/2026 навчальному році» ( надалі – Наказ № 231-О) покладений обов’язок на Замовника забезпечувати протягом 2025/2026 навчального року організацію харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади відповідно до нормативно-правових актів .
У відповідності до вимог Положення про Відділ освіти Бучанської міської затвердженим рішенням сесії Бучанської міської ради (у новій редакції) № 3705-46-VIII від 09.08.2023 року (надалі – Положення) на Відділ освіти Бучанської міської ради покладено повноваження стосовно забезпечення харчування дітей у закладах освіти підпорядкованих Бучанській міській раді.
Відповідно до відомостей електронної системи закупівель Замовником 08.08.2025 року була оголошена закупівля № UA-2025-08-08-010557-a за предметом: «Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади» (55320000-9 Послуги з організації харчування) на період до кінця 2025 року. Водночас, у зв’язку із поданням двох скарг учасником закупівлі ТОВ «РАМЕДАС» до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2025 року та від 24.09.2025 року процедура закупівлі затягнулась по термінам її проведення, на даному етапі закупівля перебуває у статусі «Процедура заблокована».
Так, на виконання Наказу № 231-О та зазначеного Положення Замовником задля забезпечення безперервного надання послуг з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади та проведення процедури закупівлі за предметом: «Послуг з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади» існує нагальна потреба у продовженні харчування вихованців ЗДО Бучанської МТГ.
Разом з тим, враховуючи вимоги Наказу № 231-О та Положення щодо зобов’язання Замовника по щоденному забезпеченні вихованців закладів дошкільної освіти харчуванням, враховуючи оголошений воєнний стан в Україні, вбачається що у Замовника немає достатніх правових підстав не виконання вимог Наказу № 231-О та Положення, в частині організації забезпечення безперервного харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади до кінця 2025 року.
Також, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Наведені вище обставини свідчать про те, що у Замовника виникла нагальна потреба у закупівлі послуг із харчування вихованців у закладах дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади на період проведення закупівлі з урахуванням термінів на оскарження Учасником ТОВ «РАМЕДАС» та подальшого проведення зазначеної закупівлі у строки згідно чинного законодавства України , приблизний термін до 31.10.2025 року.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, найшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника у закупівлі послуг з харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської міської територіальної громади в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів, як виняток, у відповідності до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, шляхом укладання договору про закупівлю.
З огляду на викладене, рішення щодо укладення прямого договору про закупівлю послуг з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти Бучанської МТГ вартість яких перевищує 100 тис. гривень відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість:
4 252 220.65 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
960 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
132 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
168 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
3600 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Кількість
3212 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Кількість
2860 послуга
Період постачання
01.09.2025 - 30.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
3450 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
460 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Кількість
690 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Кількість
13110 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 2-4 років)
Кількість
3220 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти (віком 4-6 (7) років)
Кількість
2875 послуга
Період постачання
01.10.2025 - 31.10.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
30530447
-
Контактна особа:
Рибчун Віталій Володимирович 380504115508
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Сілезька будинок 3/23
Ціна пропозиції
4 252 220.65 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2025 17:02
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
8cdd9830359c458f8db434487b16ef7f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-07-014045-a-c1
Постачальник:
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
30530447
-
Адреса:
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Сілезька будинок 3/23
Номер договору:
276
Сума договору:
4 252 220.65 UAH без ПДВ
Період дії договору:
06.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
06.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний