• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»

Завершена

66 906.00 UAH з ПДВ
Номер: ca7eb948514d433db93e0c751e30eb76
Внутрішній номер закупівлі: 2666885
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-04-004478-c   
Замовник: Управління комунальної власності та архітекрути Виконавчого комітету Мукачівської міської ради
Контактна особа: Марія Кобин +380952277580 u.kv@mukachevo-rada.gov.ua https://www.mukachevo-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігомАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 66 906.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поставки та впровадження програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3»
Код ДК 021:2015: 48311000-1 Пакети програмного забезпечення для систем управління документообігом
Кількість 2 послуга
Період постачання 04.12.2018 - 15.12.2018
Місце постачання 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, пл. Духновича Олександра, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Ціна пропозиції 66 906.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.12.2018 16:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a6b708fef81345af971f4869861eba08
Ідентифікатор договору: UA-2018-12-04-004478-c-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ"
Номер договору: 14
Сума договору: 66 906.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.12.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Дата підписання: 03.12.2018 16:29
Статус:
Підписаний
PDF
договір0001.PDF
p7s
sign.p7s