-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:15620000-0 - Крохмалі та крохмалепродукти (крупа манна)
Торги не відбулися
500.00
UAH з ПДВ
Номер:
783dd777fc2b454b80a6e5f17f23e152
Внутрішній номер закупівлі:
26665677
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-07-007281-a
Замовник:
Дублянський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
31583987
-
Адреса:
80381, Україна, Львівська область, м. Дубляни, вул. Шевченка,19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Христина Молінська +380978341056 molinskahristina@gmail.com http://webnode.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
15620000-0 Крохмалі та крохмалепродуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
07.10.2025 13:27 - 10.10.2025 10:00
Дата відміни:
10.10.2025 10:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях2 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа манна вагова
Кількість
20 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025