-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Лікарські засоби (вугілля активоване таблетки/капсули по 250 мг №10 (Medicinal charcoal); Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл (Sodium chloride); Аритміл, таблетки, по 200 мг №50 (amiodarone), код ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція
Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 08.10.25 16:51)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 08.10.25 16:51)
3 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
e784f1625cc3414a8e7de6071e6c576b
Внутрішній номер закупівлі:
26641418
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-03-011281-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
×
-
Код ЄДРПОУ:
37803279
-
Адреса:
84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Охріменко Ірина Володимирівна +380509998026 knp.cpmsd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
3 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
03.10.2025 16:54 - 08.10.2025 16:51
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях2 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Аміодарон, таблетки, по 200 мг
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Вугілля активоване таблетки/капсули по 250 мг
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Натрію хлорид, розчин для інфузій, 9 мг/мл 200 мл
Кількість
50 штука
Період постачання
до 31.12.2025