• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Пристрій для переливання крові, стерильний, ПК 21-02, 18G (ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Пристрій для переливання крові, стерильний, ПК 21-02, 18 G ( Luer Slip) ПК (трансфузійна); Стерильність, апірогенність, нетоксичність –так; Матеріал ін'єкційної голки – метал; Тип з'єднання трубки з голкою - Luer Slip; Розмір ін'єкційної голки – 18G Матеріал голки для з'єднання з резервуаром – метал; Пакування – блістер Кількість одиниць в упаковці - 1штука; Довжина трубки – від 1550 до 1550 міліметр; Кількість потокових трубок - 1штука. У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, в робочі дні з 09:00 – 16-30. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором з подальшим одностороннім припиненням даного Договору відповідно до розділу 11 даного Договору. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
    період кваліфікації завершився день назад
Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився день назад

20 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 231c19142b684a6694f8796a5ad28a39
Внутрішній номер закупівлі: 26640604
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-03-010443-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Неля Лізунова +380677384748 tender4_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.10.2025 15:51 - 08.10.2025 07:00
Період кваліфікації: 08.10.2025 07:00 - 08.10.2025 13:31
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Системи для переливання крові та інфузійних розчинів
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Початкова пропозиція 16 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
08.10.2025 13:28
Відповіді на вимоги 10
Документи 5
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 17 601.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 601.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.10.2025 13:31
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
Початкова пропозиція 19 046.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 046.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 19 260.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 260.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 33ddc8f3ffce4bbfbb07e2a1eedd69c0
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-03-010443-a-a2
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Сума договору: 17 601.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 17 601.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Пристрій для переливання крові HEMOPLAST®, стерильний, ПК 21-02, 18G (Luer Slip): 16.45000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації