-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування у Щирецькому ліцеї ім. Героя України Богдана Ільківа Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Завершена
822 825.00
UAH без ПДВ
Номер:
c32926b77d0241e9b191d407fcec3f39
Внутрішній номер закупівлі:
26638474
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-03-008326-a
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
42133517
-
Адреса:
81160, Україна, Львівська область, с-ще Щирець, вул. Сагайдачного, 47
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Худа Ольга Володимирівна +380969155803 shchyrecosvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
UA-2025-09-17-011232-a Відділ освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області має необхідність у закупівлі послуг з організації харчування учнів у Щирецькому ліцеї ім. Героя України Богдана Ільківа Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2025-09-17-011232-a). Закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 25.09.2025р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-17-011232-a). Закупівля здійснюється з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти». У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2025-09-17-011232-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. З метою дотримання принципу максимальної економії Замовник здійснював моніторинг цін на послуги з організації харчування. При цьому, при визначенні очікуваної вартості замовник врахував вимоги пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2024 р. № 1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» відповідно до якої вартість одноразового гарячого харчування на одного учня початкових класів не може перевищувати вартість одноразового гарячого харчування учня 5-х-11-х (12-х) класів. Замовник звернувся до ФОП Ковальчук Юлії Петрівни, яка має позитивний досвід надання послуг з організації шкільного харчування, з питанням про можливість укласти договір щодо надання таких послуг до кінця 2025 року. ФОП Ковальчук Юлія Петрівна погодилася укласти із Відділом освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради договір про закупівлю. При цьому: - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, - а також вимоги до учасника процедури закупівлі, - проект договору про закупівлю, - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (очікувана вартість: 822 825,00 грн без ПДВ; сума договору – 822 825,00 грн без ПДВ). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно із п.3-8 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Очікувана вартість:
822 825.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування у Щирецькому ліцеї ім. Героя України Богдана Ільківа Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Ковальчук Юлія Петрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2872403980
-
Контактна особа:
Ковальчук Юлія Петрівна 380322649732
-
Адреса:
Україна, Львівська область, м Львів, вул Пулюя буд.19 кв 42
Ціна пропозиції
822 825.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.10.2025 14:34
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
5f51ab675a8345f2a65768e39bdab834
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-03-008326-a-c1
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Ковальчук Юлія Петрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2872403980
-
Адреса:
Україна, Львівська область, м Львів, вул Пулюя буд.19 кв 42
Номер договору:
145
Сума договору:
822 825.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
01.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний