-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Місце поставки: м. Полтава, вул. Козака 1А (склад підприємства – 4 поверх) Поставка товару здійснюється окремими партіями (від 5 пачок), згідно письмової заявки Замовника, в якій зазначається дата, час, місце поставки.Кількість разової партії товару може коригуватися залежно від потреб Замовника Строк поставки/відвантаження - до 31 грудня 2025 року.
Завершена
10 537.30
UAH з ПДВ
Номер:
092b5e4550214fe3be3fe4a3bf259774
Внутрішній номер закупівлі:
26620355
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-02-004258-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03361661
-
Адреса:
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Наталія Трофіменко +380989799312 lisa100a@i.ua http://www.vodokanal.poltava.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
10 537.30 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
02.10.2025 11:41 - 14.10.2025 00:00
Період кваліфікації:
14.10.2025 00:00 - 15.10.2025 15:17
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписУмови оплати – протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту отримання товару та наданого рахунку фактури і підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на товар. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в Договорі, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в Договорі, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Замовник своєчасно повідомляє Постачальника про настання таких подій в письмовому вигляді.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
30 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3701508834
-
Контактна особа:
Анастасія Васильченко +380931700832, +380666024597 anastasiya@bravopap.com.ua
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, Хмільницький р-н, місто Калинівка, вулиця Машинобудівників, будинок 24, квартира 78
Початкова пропозиція
4 650.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 650.00 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги
10
Документи
5
Скарги
0
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24389020
-
Контактна особа:
Радченко Лариса Петрівна +380532611809 kontakt@ulis.com.ua
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, Решетилівська, 47Б
Початкова пропозиція
9 702.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
9 702.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2025 15:17
Відповіді на вимоги
1
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
28ae7f809e404a78a669ddaeea9759d9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-02-004258-a-c2
Постачальник:
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24389020
-
Адреса:
36007, Україна, Полтавська область, Полтава, Решетилівська, 47Б
Дані про підписанта Постачальника:
Щербина Валентин Євгенович, kontakt@ulis.com.ua, +380532562405, UA963052990000026000021208011, Статуту, директор
Номер договору:
537
Сума договору:
9 702.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
8 085.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку MAESTRO Standart+ A3, 80 г/м2, 500 арк., білий: 269.50000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.10.2025 16:50
Статус:
Підписаний