• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Шредери (знищувачі документів)

Строк поставки Товару за цим Договором: до 28 листопада 2025 року (включно). Місце поставки Товару: бульвар Миколи Міхновського, 28, м. Київ, 01103. Право власності на поставлений Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Покупець перевіряє та приймає поставлений Товар шляхом підписання відповідної видаткової накладної за фактично поставлений Товар. У випадку, якщо поставлений Товар є пошкодженим, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Покупець за участю представника Продавця складає дефектний акт, який підписується обома Сторонами, і такий Товар вважається не поставленим. У разі відмови Продавця від підписання дефектного акта про це робиться відмітка в дефектному акті. Продавець повинен поставити Покупцю новий Товар, якість якого відповідає вимогам, установленим законодавством України для цієї категорії Товару, та умовам цього Договору. Гарантійний строк на Товар становить 12 (дванадцять) місяців і розпочинається з дня підписання Сторонами видаткової накладної. Товар повинен бути упакований Продавцем таким чином, щоб виключити псування або знищення його в період від передачі до прийняття Товару Покупцем. Упакування, в якому відвантажується Товар, повинно забезпечувати його цілісність при транспортуванні. Контроль якості Товару при прийманні проводиться матеріально відповідальною особою Покупця. У разі поставки Товару неналежної якості, Покупець має право відмовитися від прийняття і оплати такого Товару. Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 3 (трьох) робочих днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості. Якщо протягом гарантійного строку Товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний Товар за свій рахунок не пізніше 5 (п’яти) робочих днів після одержання повідомлення від Покупця про Товар неналежної якості. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та інше), несе Продавець.

Завершена

85 641.50 UAH з ПДВ
Номер: 33994fcc70c8433ebd1851d98af86be9
Внутрішній номер закупівлі: 26611260
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-007965-a   
Замовник: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактна особа: Світлана Чайковська +380442000883 s.chaikovska@nazk.gov.ua https://nazk.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 85 641.50 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 01.10.2025 14:40 - 05.10.2025 09:00
Період кваліфікації: 05.10.2025 09:00 - 07.10.2025 10:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шредери (знищувачі документів)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 28.11.2025
Місце постачання 01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "САНТАРЕКС"
Початкова пропозиція 53 595.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
53 595.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2025 10:03
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Початкова пропозиція 53 900.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
53 900.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 54 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
54 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КУБІК ГРУП"
Початкова пропозиція 58 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
58 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 70 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
70 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Початкова пропозиція 73 740.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
73 740.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 0dea9ff5c7e643edb0f446b814dfe26e
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-01-007965-a-c1
Постачальник: ТОВ "САНТАРЕКС"
Номер договору: 127/25
Сума договору: 53 595.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 44 662.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Знищувач документів shredMARK 1835M (1,9*14мм): 8 932.50000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 08.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 08.10.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 127_25 від 08.10.2025.pdf
p7s
sign.p7s