• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 79560000-7 Послуги з ведення картотек (Звірка документів, оформлення особових справ, облікових карток, виписка повісток, формування поточних справ у томи, виконання операцій по введенню та виведенню інформації на ПЕОМ (робота не пов'язана з веденням Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів "Оберіг")

Завершена

9 760.00 UAH без ПДВ
Номер: 4c8bf729d7e644afbb71c253855cfece
Внутрішній номер закупівлі: 26611006
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-007751-a   
Замовник: Управління цивільного захисту Черкаської міської ради
Контактна особа: Вікторія Пустовійт +380472360158 uczradack@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 79560000-7 Послуги з ведення картотекАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 9 760.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Звірка документів, оформлення особових справ, облікових карток, виписка повісток, формування поточних справ у томи, виконання операцій по введенню та виведенню інформації на ПЕОМ (робота не пов'язана з веденням Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів "Оберіг"
Код ДК 021:2015: 79560000-7 Послуги з ведення картотек
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.10.2025 - 28.10.2025
Місце постачання 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Благовісна, будинок 170 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Парубок Людмила Іванівна
Ціна пропозиції 9 760.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.10.2025 14:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d1aacfe107aa40598b60aa42ad8461f1
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-01-007751-a-a1
Постачальник: Парубок Людмила Іванівна
Номер договору: 7/10
Сума договору: 9 760.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.10.2025 00:00 - 28.10.2025 00:00
Дата підписання: 01.10.2025 14:27
Статус:
Підписаний