• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Закупівля за ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (сочевиця)

Поставка Товару здійснюється у заклади освіти Замовника, які зазначені в Додатку 2 до Договору. Передача Товару здійснюється у присутності представників Постачальника та Замовника, за супровідними документами безпосередньо в закладах за вказаними у Додатку 2 адресами місця поставки. Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника не рідше одного разу на тиждень. Обсяг кожної партії визначається залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником (представником Замовника – відповідальним працівником закладу освіти) в письмовій формі на електронну адресу Постачальника,……… або в усній формі (у телефонному режимі). У заявці на поставку повинно бути вказано: вид, найменування, кількість Товару, тощо. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати одержання відповідної заявки Замовника. При виконанні умов цього Договору подання заявок на поставку кожної окремої партії Товару, приймання-передача кожної окремої партії Товару, перевірка відповідності та якості Товару державним стандартам та умовам Договору, дотримання санітарних вимог поставки та пред’явлення претензій щодо якості та відповідності умовам Договору, здійснюється представниками Замовника – визначеними у кожному закладі освіти відповідальними працівниками, до посадових обов’язків яких входить приймання та зберігання матеріальних цінностей та майна (зокрема, Товару, що є предметом цього Договору). Товар повинен бути спакований Постачальником в упаковці, яка відповідає характеру Товару такого виду. Упаковка повинна бути придатною для транспортування Товару і такою, що відповідає встановленим в Україні стандартам та/або технічним умовам і забезпечує, за умови належного поводження з вантажем, збереження від пошкоджень або знищення Товару під час транспортування, розвантаження та зберігання, зберігати смакові та якісні характеристики Товару. Постачальник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до дати прийняття Товару Замовником. Постачальник здійснює поставку транспортом, облаштованим для перевезення продуктів харчування даного виду та відповідає іншим вимогам, встановленим Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 № 298/227, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 05.05.2006 № 523/12397 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Приймання-передача Товару здійснюється представниками обох Сторін в місці поставки. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника Замовника. При прийманні Товару його обсяг має відповідати обсягу, що зазначений у супровідних документах. Замовник зобов’язаний перевірити зовнішній вигляд, кількість Товару та пакування. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою кожної партії Товару надати оформлені належним чином видаткову накладну та документи, що підтверджують якість і походження Товару, та кількість Товару. Документи, що засвідчують якість товару, повинні подаватися в кожний заклад освіти окремо при кожній поставці товару. Датою поставки партії Товару вважається день передачі партії Товару Постачальником Замовнику в місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Товар вважається переданим Замовнику по кількості та якості в місці поставки Товару з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. . Зобов’язання Постачальника щодо поставки партії Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передання партії Товару належної якості у власність Замовника у місці поставки з моменту та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Право власності на партію Товару переходить від Постачальника до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної та передання Товару Замовнику у місці поставки. У разі встановлення порушення якості Товару, що визначено розділом 2 цього Договору, або нестачі будь-яких його складових Замовником та Постачальником складається окремий Акт, на підставі якого Постачальник вживає відповідних заходів

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Кваліфікація

24 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1e34505ccc7d45baa84d33fc60439c7c
Внутрішній номер закупівлі: 26609610
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-006364-a   
Замовник: Управління освіти Новоодеської міської ради
Контактна особа: Майдебура Анастасія Олексіївна +380987317409 anastasiamajdebura367@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 24 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 01.10.2025 13:30 - 06.10.2025 08:00
Період кваліфікації: з 06.10.2025 08:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сочевиця вагова
Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 56602, Україна, Миколаївська область, Нова Одеса, Центральна №202 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ"
Початкова пропозиція 24 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
24 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 2
Документи 1
Скарги 0