• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника

Завершена

55 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 0566289b9c714984ba47975404eac93b
Внутрішній номер закупівлі: 26606804
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-01-003547-a   
Замовник: Фонд розвитку підприємництва
Контактна особа: Хордиков Руслан Анатолійович +380442065976 ruslan.khordykov@bdf.gov.ua https://bdf.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50850000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Обґрунтування умови застосування: У зв’язку з необхідністю збереження та подальшого використання офісного письмового столу керівника, який має значну матеріальну та естетичну цінність, виникла потреба у проведенні його реставрації, заміни шкіри на стільниці.
Очікувана вартість: 55 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника
Код ДК 021:2015: 50850000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів
Кількість 1 послуга
Період постачання 01.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01021, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Шовковична, 7А, оф.84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа підприємець Трошин Олександр Сергійович
Ціна пропозиції 55 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.10.2025 11:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: cd1cae7c6f3e40ac9ddd897990bcd22e
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-01-003547-a-a1
Постачальник: Фізична особа підприємець Трошин Олександр Сергійович
Номер договору: 1
Сума договору: 55 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника: 55 000.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.09.2025 00:00
Статус:
Розірваний
p7s
sign.p7s