• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • Донорські кошти

Комп'ютери настільні НУШ

Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 5, 7, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України. Вимогами статті 11 Регламенту щодо Ukraine Facility та статті 5 Рамкової угоди (далі – Статті) при здійсненні публічних закупівель у рамках виконання заходів Плану України визначено необхідність дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання. Участь у таких публічних закупівлях можуть взяти особи, що фактично зареєстровані в прийнятних країнах, якими є держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір, а також країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні. Усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Відповідно до п.7 ст. 5 Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом № 3786-IX від 06.06.2024, правила щодо прийнятності, походження поставок і матеріалів у пунктах 1 та 3 цієї Статті і громадянство фізичних осіб, зазначених у пункті 4 цієї Статті, можуть підпадати під дію обмежень на підставі громадянства, географічного розташування або характеру юридичних осіб, які беруть участь у процедурах закупівель, а також на підставі географічного походження поставок і матеріалів у таких випадках: a. якщо такі обмеження вимагаються у зв’язку з особливим характером та/або цілями заходу або спеціальною процедурою присудження та/або коли такі обмеження необхідні для ефективної реалізації заходів; b. якщо заходи або конкретні процедури присудження впливають на безпеку чи громадський порядок, зокрема, стосуються стратегічних активів та інтересів Союзу, держав-членів або України, у тому числі захисту цілісності цифрової інфраструктури, інформаційно-комунікаційних систем і пов’язаних ланцюгів постачання. Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності. Строк поставки до 28.11.2025 року. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Данькевича Костянтина, будинок 13. Постачальник зобов'язаний, на вимогу Замовника, у момент передачі Товару надати в розпорядження Замовнику оригінали або завірені копії документів, що засвідчують відповідність Товару вимогам стандарту або технічних умов відповідно до діючого законодавства України. Розрахунки здійснюються шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дати отримання товару, та/або з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дня поставки Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. Доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються представниками учасника та транспортом за рахунок учасника (постачальника). Постачальник відповідає за дотримання правил зберігання товарів під час транспортування. Товар повинен бути упакований Постачальником, таким чином, щоб виключити пошкодження або його знищення, на період від передачі до прийняття Товару Замовником. Товар повинен бути поставлений у непошкодженій упаковці.

Торги не відбулися

369 998.00 UAH з ПДВ
Номер: 6435293f02aa45ada99363bc69cf3cdd
Внутрішній номер закупівлі: 26601118
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-30-009991-a   
Замовник: Ліцей № 283 Деснянського району міста Києва
Контактна особа: Вербицька Лілія Павлівна +380445308912 sh283@ukr.net
Організація-донор: Ukraine Facility
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 369 998.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 30.09.2025 16:31 - 07.10.2025 11:00
Період кваліфікації: з 07.10.2025 11:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп'ютери настільні НУШ
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 10 штука
Період постачання до 28.11.2025
Місце постачання 02138, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Данькевича Костянтина, будинок 13 На карті

Інформація про скасування

Номер: 2c55bf173e9149b1ae34d5176166f486
Причина скасування: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування: Відповідно до ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 14 вересня 2020 р. № 822 п. 65, пп.2.: У зв’язку із скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі.
Дата опублікування: 08.10.2025 15:10
Дата виконання: 08.10.2025 15:10
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
Початкова пропозиція 369 780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
369 780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 34
Документи 2
Скарги 0