• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Крісла офісні

Прийом пропозицій до 03.10.2025 13:00 Строк та умови поставки: протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 10 листопада 2025 року. Адреси доставки зазначені у Додатку 2 до Договору, а саме: 1. м. Тернопіль, вул. Крушельницької, 18 (8 поверх, каб. 802) - 10 шт. 2. м. Корець, вул. Київська, 37 - 1 шт. 3. м. Надвірна, вул. Грушевського, 18 - 1 шт. 4. м. Тлумач, пл. Данила Галицького, буд. 17 - 1 шт. 5. м. Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, 4 - 1 шт. 6. м. Галич, пл. Волі, 1 - 1 шт. 7. смт. Богородчани, вул. Шевченка, 69 - 1 шт. 8. м. Чортків, вул. С. Бандери, 20 - 5 шт. 9. м. Самбір, вул. Мазепи, 13 - 2 шт. 10. м. Луцьк, вул. Кременецька, 38 - 2 шт. 11. м. Калуш, вул. Степана Бандери, 18 - 3 шт. 12. смт. Рожнятів, пл. Єдності, 4 - 2 шт. 13. с. Небилів, вул. Незалежності, 32 - 2 шт. 14. м. Долина, вул. Б. Хмельницького, 2а - 1 шт. 15. смт. Воловець, вул. Карпатська, 31 - 2 шт. 16. м. Берегове, пл. Котуша, 1/1 - 2 шт. 17. м. Мукачево, пл. Соборна, 1 - 2 шт. 18. м. Чоп, вул. Берег, 2 - 1 шт. 19. м. Свалява, пл. Головна, 1 - 2 шт. 20. м. Ужгород, вул. Загорська, 51 - 4 шт. 21. смт. Великий Березний, вул. Шевченка, 27 - 1 шт. Умови оплати - післяоплата; проект договору Замовника

Завершена

113 176.00 UAH з ПДВ
Номер: 2e9039ff32d04c258ade41c14239db8e
Внутрішній номер закупівлі: 26594618
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-30-003465-a   
Замовник: Західний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги
Контактна особа: Ірина Хоптян +380974084683 iryna.iosypenko@legalaid.te.ua http://legalaid.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 113 176.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 30.09.2025 11:28 - 03.10.2025 13:00
Період кваліфікації: 03.10.2025 13:00 - 06.10.2025 09:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 47 штука
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Крушельницької, 18 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТАРСІО"
Початкова пропозиція 84 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
84 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.10.2025 09:16
Відповіді на вимоги 11
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 98 429.28 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 429.28 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 100 335.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
100 335.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0
ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 103 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 103 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 1
Скарги 0
ФОП Гаманець Ірина Петрівна
Початкова пропозиція 111 719.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
111 719.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: eac940256e0148eea9a9aa80e627fde1
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-30-003465-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТАРСІО"
Номер договору: 42/ЗП/2025
Сума договору: 84 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 70 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Крісло офісне AMF Веб Хром ( 216526): 1 500.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 06.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.10.2025 15:13
Статус:
Підписаний
doc
Проект договору (крісла офісні) 47шт.doc
pdf
договір 42 від 06.10.2025.pdf
p7s
sign.p7s