• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Товари для господарства і приладдя для закладів громадського харчування.

Завершена

3 380.00 UAH без ПДВ
Номер: 1b0361e7a3d54065a31c5d0a800868df
Внутрішній номер закупівлі: 26590094
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-29-011892-a   
Замовник: Житомирський медичний інститут Житомирської обласної ради
Контактна особа: Ірина Бугрім +380934084011 torgimed@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 380.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
віник - 20 шт.
Код ДК 021:2015: 39224300-1 Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15 На карті
швабра дерев'яна 1,2 м - 10 шт.
Код ДК 021:2015: 39224000-8 Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15 На карті
совок для сміття з ручкою - 20 шт.
Код ДК 021:2015: 39224350-6 Совки
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Велика Бердичівська 46/15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець НАСИЛЕНКО ІЛОНА ІГОРІВНА
Ціна пропозиції 3 380.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.09.2025 17:21
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8e889af3ec9546e088a6ee1f41cc94b1
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-29-011892-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець НАСИЛЕНКО ІЛОНА ІГОРІВНА
Номер договору: 5
Сума договору: 3 380.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.09.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 5.pdf