-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
-
Донорські кошти
Інтерактивні панелі НУШ
Строк поставки товару - з дати підписання Договору до 25.12.2025 року включно. Постачання товару здійснюється протягом 7-и (семи) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Заявка подається шляхом її направлення на електронну адресу Постачальника. У заявці вказується кількість товару та адреса (-и) його поставки. Заявка вважається прийнятою Постачальником в момент її направлення Замовником на електронну адресу Постачальника.
Завершена
280 998.00
UAH з ПДВ
Номер:
dcfbaa8b406842e6a7a4e065bd1814b5
Внутрішній номер закупівлі:
26576250
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-26-012743-a
Замовник:
Ліцей ім.Романа Шухевича Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26264185
-
Адреса:
76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Шухевичів, 35
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Світлана Ковалів +380995137620 svtkovaliv@gmail.com
Організація-донор:
Ukraine Facility
×
-
Ідентифікатор:
XM-DAC 55000
-
Адреса:
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Класифікатор ДК 021:2015:
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
280 998.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
26.09.2025 18:24 - 03.10.2025 18:13
Період кваліфікації:
03.10.2025 18:13 - 07.10.2025 10:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, його встановлення і налаштування, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та акту монтажу обладнання , якщо інше не погоджено Сторонами в Специфікації .Бюджетні зобов’язання по Договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань у відповідності до статті 48 Бюджетного кодексу України. Якщо Замовник є бюджетною організацією він має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє Постачальника про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника з урахуванням Постанови КМУ від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану»
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інтерактивні панелі НУШ
Кількість
2 штука
Період постачання
до 25.12.2025
Місце постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Шухевичів 35
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Криштанович Володимир Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2905612655
-
Контактна особа:
Криштанович Володимир 380951757250 MFU2006@UKR.NET
-
Адреса:
Україна
Початкова пропозиція
280 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
280 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.10.2025 10:33
Відповіді на вимоги
51
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
497068160ee4462ab64376e9735c0f9a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-26-012743-a-b1
Постачальник:
ФОП Криштанович Володимир Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2905612655
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
41
Сума договору:
280 600.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Інтерактивна панель Promethean ActivPanel Plus 10 65" OPS-M (i3, 8Гб, 256Гб, Windows), мобільний стенд: 140 300.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
07.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
07.10.2025 15:18
Статус:
Підписаний