-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 ))
Завершена
899 336.00
UAH без ПДВ
Номер:
698a88c1f95e4623a9a682ef494692a3
Внутрішній номер закупівлі:
26574943
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-26-011411-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
02005639
-
Адреса:
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ясінська Наталія 380965627789 finance2@onko.ck.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення закупівлі Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 )) згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ, ГЕМАТОЛОГІЇ, ТРАНСПЛАНТОЛОГІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», вул. Святителя-хірурга Луки, 7, м. Черкаси, 18009, Код ЄДРПОУ 02005639
Підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей:
Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 )) (ID оголошення - UA-2025-09-05-012070-a )
відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 8 05 години 30 хвилин 07.08.2025 на 90 діб, тобто до 05.11.2025 до 05 години 30 хвилин.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 12 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до потреби Замовника на 2025 рік існує потреба у здійсненні Закупівлі_ Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 )).
Замовником була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-09-05-012070-a .
13 вересня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-09-05-012070-a ).
При цьому існує наявність потреби в закупівлі Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 )).
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, забезпечення потреби в закупівлі Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 )) в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3 8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так само за результатами закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Очікувана вартість:
899 336.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 ))(Моніторинг химеризму за InDel локусами методом qPCR в зразку периферійної крові/кісткового мозку реципієнта по 3 локусам методом ПЛР з детекцією в реальному часі)
Кількість
40 послуга
Період постачання
26.09.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Луки святителя-хірурга, будинок 7
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» Міністерства охорони здоров'я України
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994089
-
Контактна особа:
Урін О.О. 380442723091 office@ohmatdyt.com.ua
-
Адреса:
01135, Україна, Київська область, вул. В’ячеслава Чорновола, 28/1
Ціна пропозиції
899 336.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2025 15:55
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
4a6a6fcc40fd48ec8ddcfe4d42dc9b45
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-26-011411-a-b1
Постачальник:
Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» Міністерства охорони здоров'я України
×
-
Код ЄДРПОУ:
01994089
-
Адреса:
01135, Україна, Київська область, вул. В’ячеслава Чорновола, 28/1
Номер договору:
634/2240
Сума договору:
899 336.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги медичних лабораторій (ДК 021:2015 - 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (85145000-7 ))(Моніторинг химеризму за InDel локусами методом qPCR в зразку периферійної крові/кісткового мозку реципієнта по 3 локусам методом ПЛР з детекцією в реальному часі): 22 483.40000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
26.09.2025 09:00
Статус:
Підписаний