-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Обладнання (устаткування) для створення сучасного освітнього простору, шкільні меблі для кабінетів теоретичного навчання (стільці учнівські), 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Строк поставки товару до 15 листопада 2025 року. Постачальник повинен передати Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам ДСТУ 22046:2004 «Меблі навчальних закладів, Наказу МОН № 574 від 29.04.2020 року, ГОСТ 11015-93 “Столи учнівські. Типи і функціональні розміри” та іншим діючим стандартам і технічним вимогам на відповідний вид товару.
Завершена
202 608.00
UAH з ПДВ
Номер:
aa56d3650a874c60ab1835688777ccf7
Внутрішній номер закупівлі:
26574837
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-26-011317-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД"ЗАПОРІЗЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ II-III СТУПЕНІВ "СІЧОВИЙ КОЛЕГІУМ " ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20520233
-
Адреса:
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Маяковського, 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Марина Окселенко +380968612261 sichoviycolegium@gmail.com http://zski.com.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
202 608.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
26.09.2025 15:53 - 05.10.2025 15:50
Період кваліфікації:
05.10.2025 15:50 - 06.10.2025 09:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на підставі видаткової накладної. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стілець учнівський
Кількість
144 штука
Період постачання
до 15.11.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43237089
-
Контактна особа:
Ходаковська Наталія Олександрівна 380684843749 tender.formax@gmail.com
-
Адреса:
Україна
Початкова пропозиція
178 588.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
178 588.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.10.2025 09:30
Відповіді на вимоги
18
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
0a74690a14f74ec6a0f4219d99e31d5b
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-26-011317-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43237089
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
21ОП
Сума договору:
178 588.80 UAH з ПДВ
Сума договору:
148 824.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Стілець учнів.полозковий, АНШАР ГРУП (169578 HPL), рост.гр.(опція р.г.№4)№5-7, з регул.глибини сид-ня, покриття фанери хім.стійк.HPL, посил.стійка круг.труба: 1 033.50000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
10.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
10.10.2025 08:36
Статус:
Підписаний