• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуга з пересилання відправлень з описом вкладень

Завершена

41 019.20 UAH з ПДВ
Номер: 95c0291b58194da295f66f22528eabb1
Внутрішній номер закупівлі: 26572151
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-008619-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Скробач О. М. 0322263022 tender@railway.lviv.ua http://railway.lviv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 64110000-0 Поштові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Керуючись вимогами Особливостей, регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» було оголошено відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 – 64110000-0: Поштові послуги (Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень): ЛОТ № 1 – Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень; ЛОТ № 2 – Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень; ЛОТ № 3 – Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень; ЛОТ № 4 – Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень; ЛОТ № 5 – Послуга з пересилання поштових відправлень з описом вкладень; ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «ProZorro»: UA-2025-07-09-010445-a. Через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо вказаної закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей, у тому числі за лотами 1-5. При цьому в замовника існує потреба в закупівлі послуги з пересилання поштових відправлень з описом вкладень. Враховуючи вищезазначене, у регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» наявні підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без проведення процедури відкритих торгів.
Очікувана вартість: 41 019.20 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з пересилання відправлень з описом вкладень. Договір № Л/ДН-4-25589/НЮ від 25.09.2025 укладено відповідно до пп. 6 п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178. Відкриті торги (оголошення № UA-2025-07-09-010445-a) відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, у тому числі за лотами № 1-5, а саме, за Лотом № 4. Строк надання послуг – один рік з моменту укладання договору. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 64112000-4 Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції.
Код ДК 021:2015: 64110000-0 Поштові послуги
Кількість 479 штука
Період постачання 25.09.2025 - 24.09.2026
Місце постачання Україна, Виконавець забезпечує приймання Відправлень та надання Послуг у об’єкті(ах) поштового зв’язку Виконавця. Замовник самостійно здійснює доставку Відправлень до місця надання Послуг. (Відділення Виконавця мають знаходитись у містах Івано – Франківської області: Івано-Франківськ, Коломия) На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА»
Ціна пропозиції 41 019.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2025 14:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 860378d297e849119697a2b689d778d5
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-26-008619-a-c1
Постачальник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРПОШТА»
Номер договору: Л/ДН-4-25589/НЮ
Сума договору: 41 019.20 UAH з ПДВ
Сума договору: 34 182.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.09.2025 00:00 - 24.09.2026 00:00
Дата підписання: 25.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір Л-ДН-4-25589-НЮ листи по Ів-Франк.pdf