• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". код ЄДРПОУ 04344386. Умови оплати:. Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Умови поставки:Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки Постачальником з правом дострокової поставки. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул.Соборна,20, м.Баранівка, Звягельського району, Житомирської області. У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, вважатиметься таким, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників у разі, якщо Постачальник надає Замовнику підписаний зі своєї сторони договір, який відрізняється від умов, визначених у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Дії Постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, а саме: ненадання Замовнику підписаного зі своєї сторони договору у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), розцінюватимуться Замовником як мовчазна відмова від підписання та/або укладення договору і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 1 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), а саме: не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку.

Завершена

131 544.00 UAH з ПДВ
Номер: fa1704e1e5444925af23da63c04b2331
Внутрішній номер закупівлі: 26568410
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-26-004875-a   
Замовник: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактна особа: Зоя Самчук +414478476 b.meriya1@ukr.net https://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 131 544.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.09.2025 11:37 - 01.10.2025 01:00
Період кваліфікації: 01.10.2025 01:00 - 01.10.2025 08:50
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 812 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Початкова пропозиція 106 696.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
106 696.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.10.2025 08:50
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 107 671.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
107 671.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 108 158.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
108 158.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ФОП "Мороз Олексій Анатолійович"
Початкова пропозиція 108 726.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
108 726.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ФОП КОЗАКЕВИЧ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ
Початкова пропозиція 109 620.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 620.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРБІВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 110 310.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
110 310.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 116 879.28 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
116 879.28 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 121 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
121 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1d1bce1468eb43da86d42bd69d39c76c
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-26-004875-a-c1
Постачальник: ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Номер договору: 247
Сума договору: 106 696.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 88 914.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Бумага MAESTRO Standard + А4 80 г/м2, 500 л.: 109.50000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 03.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.10.2025 15:01
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №247.pdf
p7s
sign.p7s