-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для педагогічного працівника та персональні комп’ютери форм-фактора планшетний ПК для здобувачів освіти для кабінету STEM-лабораторії на створення сучасного освітнього простору в Монастириському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради» (Код ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)).
Закупівлю оголошено згідно Постанови від 14.03.2025 р. №290 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору».
Завершена
214 667.00
UAH з ПДВ
Номер:
67475ab5304648a4b9c7768f2991e0b5
Внутрішній номер закупівлі:
26558151
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-25-010444-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44081953
-
Адреса:
48301, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, місто Монастириська, вул.Бандери С., будинок 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Надія Будна +380683539321 nadiasunflower11@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
214 667.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
25.09.2025 15:03 - 30.09.2025 00:00
Період прийому пропозицій:
25.09.2025 15:03 - 03.10.2025 00:00
Аукціон:
з 03.10.2025 13:45
Період кваліфікації:
03.10.2025 00:00 - 10.10.2025 16:12
Період завантаження договору:
16.10.2025 00:00 - 26.10.2025 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴214 667.00 Персональний комп’ютер форм-фактора ноутбук для педагогічного працівника та персональні комп’ютери форм-фактора планшетний ПК для здобувачів освіти для кабінету STEM-лабораторії на створення сучасного освітнього простору в Монастириському закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради