-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 код 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Завершена
74 880.00
UAH без ПДВ
Номер:
25647f4c8851455886d04357bc5724b6
Внутрішній номер закупівлі:
26552387
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-25-004689-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42774109
-
Адреса:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Костянтинівська, буд. 9/6
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Дмитро Бруцький +380975908301, +380443666485 cnap_podilrda@kmda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Постанова КМУ 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ст.13 п. 6 відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість:
74 880.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Кількість
390 пачка
Період постачання
25.09.2025 - 06.10.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДОМАКС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
46117897
-
Адреса:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Закревського Миколи будинок 29А
Ціна пропозиції
74 880.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.09.2025 11:29
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
0594aa3eb48743b8a77bc2485c9a72a9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-25-004689-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДОМАКС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
46117897
-
Адреса:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Закревського Миколи будинок 29А
Номер договору:
49
Сума договору:
74 880.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
25.09.2025 11:00
Статус:
Підписаний