• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 код 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

Завершена

74 880.00 UAH без ПДВ
Номер: 25647f4c8851455886d04357bc5724b6
Внутрішній номер закупівлі: 26552387
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-25-004689-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Дмитро Бруцький +380975908301, +380443666485 cnap_podilrda@kmda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Постанова КМУ 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ст.13 п. 6 відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 74 880.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 код 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 390 пачка
Період постачання 25.09.2025 - 06.10.2025
Місце постачання 04071, Україна, м. Київ, Київ, вул. Костянтинівська, буд. 9/6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДОМАКС»
Ціна пропозиції 74 880.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.09.2025 11:29
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0594aa3eb48743b8a77bc2485c9a72a9
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-25-004689-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДОМАКС»
Номер договору: 49
Сума договору: 74 880.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.09.2025 11:00
Статус:
Підписаний
pdf
ТОВ ЛІДОМАКС договір 49 від 25 09 2025.pdf