• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

30190000-7 “Офісне устаткування та приладдя різне”

Товари російського та білоруського походження не пропонувати Поставка на склад Замовника за рахунок постачальника. Поставка здійснюється портіями відповідно до заявки Замовника, але не пізніше 15.11.2025 Позиція № 6 Оснастки для печаток та штампів TRODAT - мається на увазі Текстовий штамп самонабірний 4-х рядковий (штамп оснащений 4х-рядковою площадкою для набору тексту штампа), 2 каси букв та пінцет для набору тексту у комплекті. Максимальна кількість знаків в рядку малого шрифту - 21. Максимальна кількість знаків в рядку великого шрифту - 17

Завершена

137 482.36 UAH з ПДВ
Номер: 55a66a0877044ae084257dda9b4ddc0a
Внутрішній номер закупівлі: 26524054
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-008260-a   
Замовник: Сумський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Контактна особа: Юлія Парасотченко +380542617133 juliaparasotchenko@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 137 482.36 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 23.09.2025 13:53 - 26.09.2025 10:00
Період кваліфікації: 26.09.2025 10:00 - 26.09.2025 10:31
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оснастки для печаток та штампів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Степлери канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Ручки кулькові
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Оснастки для печаток та штампів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Клей ПВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Скріпки канцелярські
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Закладки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Скоби для степлера
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 пачка
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1005 пачка
Період постачання до 15.11.2025
Місце постачання м. Суми

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 134 093.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
134 093.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2025 10:31
Відповіді на вимоги 66
Документи 1
Скарги 0
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 135 712.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
135 712.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 137 330.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
137 330.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 66
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: cb12cd1f46bb48fa93c0def391a4f3d0
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-23-008260-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 67
Сума договору: 134 093.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 111 744.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Оснастка для штампу Shiny (М-6070): 234.80000 UAH з ПДВ
Степлер канцелярський BUROMAX (BM.4251-01): 114.90000 UAH з ПДВ
Ручка кулькова BIC (918543) ROUND STIC EXACT, чорнила сині: 11.00000 UAH з ПДВ
Ручка гелева UNIMAX Trigel 0,5 чорна (UX-130-01): 5.20000 UAH з ПДВ
Клей - олівець 35 гр, PVP, Amos: 27.50000 UAH з ПДВ
Оснастка для штампу Trodat (4912): 313.35000 UAH з ПДВ
Клей ПВА BUROMAX (BM.4823) 200мл, кришка-дозатор: 18.40000 UAH з ПДВ
Скріпки BUROMAX (BM.5019) 31 мм, трикутні, нікельовані, 100 шт.: 10.05000 UAH з ПДВ
Закладки пластикові BUROMAX (BM.2308-98) 45x12мм, 5 кольор. по 25 арк., асорті: 7.30000 UAH з ПДВ
Скоби для степлера BUROMAX (BM.4402), №24/6, 1000шт.: 4.30000 UAH з ПДВ
Папір офісний А4 80 г/м2 500 арк. IK Eco: 104.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 30.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 30.09.2025 16:24
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 67.pdf
p7s
sign.p7s