• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

2 388.00 UAH без ПДВ
Номер: 0527ed109c5b42a7b82663022cf36262
Внутрішній номер закупівлі: 26523920
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-23-008288-a   
Замовник: ДНЗ "ПЛСП м.Хмільник"
Контактна особа: Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 2 388.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПАПІР А4/80 500 EVERYDAY_360 ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ОЛІВ/КОЛ 6МХ/11529
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ПАПКА/ЗАВ’ЯЗ А4/КАРТ 0,40 ФРЕШ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ФАЙЛ/пе А4/40мк ФРЕШ Е/4040 уп 100 шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 паковання
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
Ціна пропозиції 2 388.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.09.2025 13:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 10bbbe62148c4e7f9fee5890edf004df
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-23-008288-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
Номер договору: 152КП
Сума договору: 2 388.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.09.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 23.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
Договір 152КП
Протокол 194