-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з вивезення та захоронення побутових відходів для потреб організації (гуртожитки) (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
64 096.34
UAH з ПДВ
Номер:
4c27d108784f4f899b9e098b1210afce
Внутрішній номер закупівлі:
26500660
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-22-000312-a
Замовник:
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
×
-
Код ЄДРПОУ:
31035253
-
Адреса:
36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Шевченківський р-н, вул. Остроградського, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Тетяна Лихвар +380532563206 allmail@pnpu.edu.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05 листопада 2025 р.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до розпорядження проректора з інфраструктурного розвитку та ресурсного забезпечення Віктора ДУДНИКА від 19.09.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Враховуючи те, що постачальником Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628, що визначено відповідним документом: Наказ Управління житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Полтавської міської ради №83-о від 22.11.2023 р. «Про визначення переможця конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Полтавської міської територіальної громади» та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених Рішенням одинадцятої сесії Полтавської міської ради сьомого скликання від 16.06.2017 р., та «Схеми санітарної очистки території м. Полтави», затвердженої рішенням Виконавчого комітету Полтавської міської ради №8 від 05.02.2013 р., які розміщені на офіційному веб-сайті Полтавської міської ради: https://rada-poltava.gov.ua/ та Виконавця послуг (Полтавське КАТП-1628): https://katp.pl.ua/. (додається)), застосовується вищевказане виключення.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 388 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Постанова КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.22р. зі змінами та доповненнями.;
2. Постанова НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ «Про видачу ліцензії з захоронення побутових відходів ПОЛТАВСЬКОМУ КАТП-1628№» №1093 від 07.09.2017р.;
3. Постанова КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами» №1070 від 10.12.2008р.;
Очікувана вартість:
64 096.34 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління змішаними (твердими) побутовими відходами. Мешканці гуртожиток №1
Кількість
398.56 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Послуги з управління змішаними (твердими) побутовими відходами. Мешканці гуртожиток №2
Кількість
282.94 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Послуги з управління змішаними (твердими) побутовими відходами. Мешканці гуртожиток №3
Кількість
443.68 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Послуги з управління змішаними (твердими) побутовими відходами. Мешканці гуртожиток №4
Кількість
327.12 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628
×
-
Код ЄДРПОУ:
03351823
-
Контактна особа:
+380532599539
-
Адреса:
36008, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ КАГАМЛИКА будинок 84
Ціна пропозиції
64 096.34 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.09.2025 08:50
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3163c18fb0054b4abd8021cac6a809ea
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-22-000312-a-c1
Постачальник:
ПОЛТАВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628
×
-
Код ЄДРПОУ:
03351823
-
Адреса:
36008, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ КАГАМЛИКА будинок 84
Номер договору:
V/5581/1
Сума договору:
64 096.34 UAH з ПДВ
Сума договору:
53 413.61 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
19.09.2025 10:00
Статус:
Підписаний