• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари ( ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

12 324.84 UAH з ПДВ
Номер: ba86064c9ca146c8affa3f23677409a1
Внутрішній номер закупівлі: 26496255
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-19-010439-a   
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ПІДГОРОДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Катерина Чумак +380993540477 gubanovakaterina06111991@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 12 324.84 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ( ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 174 штука
Період постачання 19.09.2025 - 22.09.2025
Місце постачання 52001, Україна, Дніпропетровська область, м.Підгородне, вул.Центральна, 46 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Ціна пропозиції 12 324.84 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.09.2025 15:17
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b2b99906f8e84b1590c6cba077840a3d
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-010439-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
Номер договору: 218
Сума договору: 12 324.84 UAH з ПДВ
Сума договору: 10 270.70 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 19.09.2025 08:00
Статус:
Підписаний