• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Планшети

Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". код ЄДРПОУ 04344386. Умови оплати:. Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору та згідно видаткової накладної Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі накладної, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Умови поставки:Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки Постачальником з правом дострокової поставки, але не пізніше 10 жовтня 2025 року. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Місце поставки: вул.Соборна,20, м.Баранівка, Звягельського району, Житомирської області. У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, вважатиметься таким, що письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників у разі, якщо Постачальник надає Замовнику підписаний зі своєї сторони договір, який відрізняється від умов, визначених у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами). Дії Постачальника, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, а саме: ненадання Замовнику підписаного зі своєї сторони договору у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), розцінюватимуться Замовником як мовчазна відмова від підписання та/або укладення договору і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 1 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами), а саме: не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку.

Завершена

53 307.00 UAH з ПДВ
Номер: f823c9d67f7f445b932a30e859ebbace
Внутрішній номер закупівлі: 26495313
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-19-009477-a   
Замовник: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактна особа: Зоя Самчук +414478476 b.meriya1@ukr.net https://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 53 307.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.09.2025 14:48 - 24.09.2025 01:00
Період кваліфікації: 24.09.2025 01:00 - 24.09.2025 08:37
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшети
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 4 штука
Період постачання до 10.10.2025
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Нодь Аліна Юріївна
Початкова пропозиція 43 920.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
43 920.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.09.2025 08:37
Відповіді на вимоги 20
Документи 1
Пропозиція
Фізична особа підприємець Виничук Артем Юрійович
Початкова пропозиція 45 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 20
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "БІЛИЙ ПАРУС +"
Початкова пропозиція 48 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 20
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "КУБІК ГРУП"
Початкова пропозиція 50 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
50 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 20
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ТІНОС-Д"
Початкова пропозиція 51 024.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
51 024.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 20
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: bd47e3d012574df2bcb77419966f1e8b
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-19-009477-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Нодь Аліна Юріївна
Номер договору: 242
Сума договору: 43 920.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Планшет Oukitel RT6 10.1" 8/256GB LTE Black: 10 980.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 26.09.2025 14:45
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №242.pdf
p7s
sign.p7s