-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Кисіль солодкий сухий, брикет, фруктово-ягідний, ДСТУ 2418,Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Необхідний строк поставки товарів: Сторонами погоджено, що товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно), на умовах DDP згідно Incoterms-2010. Кількість та дата поставки кожної партії товару визначається заявками Замовника. Кінцевий термін поставки останньої партії товару до 15.12.2025 року. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» Договору поставки. 4. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5 % від зазначеного у специфікації.
-
Код ЄДРПОУ:
05425046
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяінша подія
- ОписДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Сторони погодили, що у разі, якщо Постачальник не здійснить реєстрацію складеної належним чином податкової накладної, або ж відбудеться зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, оплата вартості продукції відтерміновується до моменту реєстрації податкової накладної в ЄРПН (відкладальна умова).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях45 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
22392459
-
Контактна особа:
Перетятко Віталій 380325221583 TZOVALTAIR@GMAIL.COM
-
Адреса:
80300, Україна, Львівська область, Жовква, Дорошенка, 4
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
22392459
-
Адреса:
80300, Україна, Львівська область, Жовква, Дорошенка, 4
Крупа манна, марка М, ГОСТ 7022, 1 кг: 20.00000 UAH з ПДВ