-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Медичні матеріали, код 33140000-3 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, код 33141000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 32172 за НК 024:2023 – Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань/код A0301 за НК 031:2024 - контролери потоку; Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування, код 33141000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»; код 47459 за НК 024:2023 – Сечоприймач системи моніторення сечовипускання/код A060303 за НК 031:2024 - системи і пакети для збору сечі, одноразові)
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 22.09.25 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 22.09.25 00:00)
523 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
9403c37bbc0d4053aef66c82860c7a53
Внутрішній номер закупівлі:
26469959
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-17-014912-a
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
×
-
Код ЄДРПОУ:
07773293
-
Адреса:
01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Нікітюк Аліна Володимирівна 380973025468 nikituk_nmmcc@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
523 400.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
17.09.2025 21:13 - 22.09.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) робочих днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 робочих днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки. Замовник має право контролювати поставку товарів у строки, встановлені з Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки, встановлені згідно з Договором.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Краник трьохходовий, стерильний, одноразовий, з'єднання Luer Lock, без подовжувача
Кількість
20000 штука
Період постачання
до 01.12.2025
Сечоприймач 2000 мл, стерильний
Кількість
20000 штука
Період постачання
до 01.12.2025