-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код 33190000-8 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів, код 33194000-6 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код 58977 за НК 024:2023 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань/код A99 за НК 031:2024 - пристрої для введення, збору й заготівлі – інше; Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів, код 33194000-6 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код 58977 за НК 024:2023 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань/код A0302 за НК 031:2024 - подовжувальні трубки;Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів, код 33194000-6 за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код 58977 за НК 024:2023 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань/код A03020102 за НК 031:2024 - подовжувальні трубки високого тиску)
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 22.09.25 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 22.09.25 00:00)
606 860.00
UAH з ПДВ
Номер:
e8b61e12d5254f34a85840f05da15ebc
Внутрішній номер закупівлі:
26469868
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-17-014822-a
Замовник:
Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"
×
-
Код ЄДРПОУ:
07773293
-
Адреса:
01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Нікітюк Аліна Володимирівна 380973025468 nikituk_nmmcc@post.mil.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
606 860.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
17.09.2025 20:39 - 22.09.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) робочі днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 робочих днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки. Замовник має право контролювати поставку товарів у строки, встановлені з Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки, встановлені згідно з Договором.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 18G
Кількість
20000 штука
Період постачання
до 01.12.2025
Подовжувач інфузійний, Для шприцевих насосів, довжина 150 см, низького тиску, примий
Кількість
20000 штука
Період постачання
до 01.12.2025
Подовжувач інфузійний, Для інфузійних насосів, довжина 150-180 см, високого тиску, примий
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 01.12.2025