• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську) в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054).

Торги відмінено

20 960.00 UAH без ПДВ
Номер: 101f6598fa4a46c491304591bba54ac9
Внутрішній номер закупівлі: 26463762
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-17-008730-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Слободян Ярослав 380342551842 investmentif@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 79952000-2 Послуги з організації заходівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБГРУНТУВАННЯ на підставі пп. 6 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2025-08-28-006723-a. Так, 5 вересня 2025 відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2025-08-28-006723-a. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.
Очікувана вартість: 20 960.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054)
Код ДК 021:2015: 79952000-2 Послуги з організації заходів
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21 На карті

Інформація про скасування

Номер: 8fc5c132e0f34f618d3c8da0db4e5b6b
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: ПРОТОКОЛ 17.09.2025 (дата) № 88 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування закупівлі без використання електронної системи. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про скасування закупівлі без використання електронної системи. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 28.08.2024 №84 оголошено проведення закупівлі без використання електронної системи, з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a (далі — Закупівля). При здійсненні електронних закупівель було здійснено технічну помилку, яка виникла при внесенні інформації на електронному майданчику Prozorro, в частині внесення інформації про бюджет закупівлі. У зв’язку із неможливістю виправити дану помилку, є необхідним скасувати закупівлю UA-2025-09-17-008730-a. На виконання вимог Закону та Особливостей замовник скасовує закупівлю без використання електронної системи, унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: ВИРІШИЛА: 1. Скасувати закупівлю без використання електронної системи за предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) : 79952000-2 Послуги з організації заходів (послуги з організації та проведення 6 локальних екскурсій із акторським супроводом в м.Івано-Франківську в межах реалізації Проєкту “Тематичний маршрут замками 2” (CULT.ROUTE) в рамках Програми Intereg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (HUSKROUA/23/RI/2.2/054) (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення закупівлі без використання електронної системи, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-09-17-008730-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про скасування закупівлі без використання електронної системи.
Дата опублікування: 17.09.2025 14:30
Дата виконання: 17.09.2025 14:30
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Сіренко Софія Артурівна
Ціна пропозиції 20 960.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.09.2025 14:13
Документи 0
Скарги 0