-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (39711210-4 Стаціонарний блендер (придбання обладнання для закладів дошкільної освіти Печерського району)
ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (39711210-4 Стаціонарний блендер (придбання обладнання для закладів дошкільної освіти Печерського району). Обгрунтування: у замовника є необхідність у закупівлі стаціонарних блендерів , відповідно до Постанова КМУ від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», для подрібнення овочів, фруктів, горіхів та допомоги в приготуванні різноманітних страв відповідно до затвердженого сезонного меню для дітей дошкільного віку. Даний товар за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду товару. Строк поставки товарів: протягом 45 календарних днів з дати підписання договору, 2025. Місце поставки: м. Київ, вул. Липська, 9А. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 22.09.25 09:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 22.09.25 09:00)
-
Код ЄДРПОУ:
39833860
-
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, якщо інше не погоджено Сторонами в Специфікації (Додаток №1). Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього. Замовник має право повернути Постачальнику видаткову накладну на доопрацювання без здійснення оплати в разі її неналежного оформлення (відсутність підписів тощо). У разі отримання Замовником неповного пакета документів, наявності помилок та невідповідностей у наданих документах останні повертаються Постачальнику на доопрацювання та оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повного пакета належним чином оформлених документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні