-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, рожеві види плодів, ДСТУ 8133) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м. Львова
Завершена
373 120.00
UAH з ПДВ
Номер:
01f9dcaaa9784694a0967ca0d08c006b
Внутрішній номер закупівлі:
26452877
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-16-013223-a
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Гнат Ірина Володимирівна 380322953206 shzosvitalviv@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
373 120.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
16.09.2025 16:29 - 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації:
19.09.2025 00:00 - 19.09.2025 15:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної та рахунку на оплату чи його неналежного оформлення. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях1 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, рожеві види плодів, ДСТУ 8133
Кількість
6400 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни, 48а; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича, 20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №166, вул. Кульчицької, 10а; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно, вул. Грушевського, 56.
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Хробак Роман Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
1942609152
-
Контактна особа:
Хробак Роман Михайлович 380671961161 bushidopuls@gmail.com
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, вул.Тернопільська 13а/3
Початкова пропозиція
348 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
348 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.09.2025 15:12
Відповіді на вимоги
5
Документи
1
Контракти
Номер:
4b64332cb64f460997d18f88d4557dce
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-16-013223-a-a1
Постачальник:
ФОП Хробак Роман Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
1942609152
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, вул.Тернопільська 13а/3
Номер договору:
92/2025
Сума договору:
348 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, рожеві види плодів, ДСТУ 8133, 1 кг: 54.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
24.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
24.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний