-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Диван офісний (код ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) Нововолинське управління Володимирської філії Волинського обласного центру зайнятості
Спосіб поставки: поставка товару здійснюється однією партією за адресою: м. Нововолинськ, пров. Поштовий, 1 (Нововолинське управління Володимирської філії Волинського обласного центру зайнятості). Поставка товару має бути здійснена протягом 5 днів з дати підписання Договору, але не пізніше 31.10.2025 року. Оплата Товару Покупцем здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання належним чином оформленої накладної.
Торги не відбулися
10 843.33
UAH з ПДВ
Номер:
43350045c1764b89a7ed7060707c9503
Внутрішній номер закупівлі:
26452520
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-16-012866-a
Замовник:
Волинський обласний центр зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
05427482
-
Адреса:
43025, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Б.Хмельницького, 3а
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Контактна особа:
Лариса Ліпич +380332281581 l.lipych@volsz.gov.ua http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/index
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
10 843.33 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
16.09.2025 16:20 - 19.09.2025 08:00
Дата відміни:
19.09.2025 08:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару Покупцем здійснюється протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання належним чином оформленої накладної.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дивани
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.10.2025