-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з вимірювання технічних характеристик та атестації засобів вимірювальної техніки в амбулаторії №4 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради за адресою: м.Суми, вул. Івана Сірка, 33/1, за кодом ДК 021:2015 (CPV) -71630000-3
Завершена
54 257.95
UAH з ПДВ
Номер:
67c35501f58a45a7a47b0365aa8c7d55
Внутрішній номер закупівлі:
26441714
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-09-16-002048-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 2" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42204729
-
Адреса:
40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Привокзальна, буд. 3-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ганна Малушина +380542788014 tender_centr2@ukr.net https://sc2.pmsd.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 №64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Відповідно до заявки на проведення закупівлі існує потреба у здійсненні Закупівлі.
19.08.2025 комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради (далі - Замовник) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-08-19-004898-а.
27.08.2025 через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-08-19-004898-а).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-08-19-004898-а.
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-08-19-004898-а. Дата формування звіту: 27 серпня 2025.
Очікувана вартість:
54 257.95 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оптико-фізичні вимірювання. Послуги з повiрки аналізатора гематологічного / Автоматичний гематологічний аналізатор DF 50 CRP
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Послуги з повiрки Бiохiмiчних аналiзаторів кровi з електрохiмiчними комiрками / Біохімічні аналізатори крові з електрохімічними комірками
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Послуги з повiрки Бiохiмiчних аналiзаторів кровi з електрохiмiчними комiрками / Аналізатор сечі Lab Analit
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Перевірка метрологічних характеристик термометрів інфрачервоних (безконтактних) цифрових до 140 С усіх типів / Термометри інфрачервоні (пірометри)
Кількість
6 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Повiрка Термометри електроконтактнi вiд 0 до 300 °С / Термометри електронні медичні
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Послуги з повірки Фотоелектроколориметрів / Фотоелектроколориметри ФЕК, КФК-2
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Повiрка Гігрометри психрометричні / Гігрометри ВІТ-1, ВІТ-2
Кількість
6 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Визначення метрологічних характеристик термостату (стерилізатору) / Стерилізатор повітряний ГП-40, ГП 20
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Послуги з повiрки Сфігмоманометрів механічних / механічний тонометр
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Оптико-фізичні вимірювання. Перевірка метрологічних характеристик глюкометрів усіх типів / Глюкометри CareSensN
Кількість
12 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Вимірювання механічних величин. Перевірка метрологічних характеристик ростомірів
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Вимірювання механічних величин. Ваги класів точності ІІІ (середній) та ІІІІ (звичайний) понад 50 кг до 500 кг (повірка на місці експлуатації)/ Ростоміри з вагами
Кількість
4 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Вимірювання механічних величин. Визначення метрологічних характеристик центрифуги
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Радіотехнічні і радіоелектричні вимірювання. Повiрка Пульсоксиметри
Кількість
6 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Радіотехнічні і радіоелектричні вимірювання. Електрокардіографи 3-ти канальні усіх типів (повірка)
Кількість
7 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Радіотехнічні і радіоелектричні вимірювання. Проведення вимірювання характеристик УФ-випромінення джерел медичного призначення в кількості 50 од. та більше / Джерела медичного призначення (опромінювач бактерицидний, стельовий)
Кількість
4 послуга
Період постачання
до 31.10.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
04725987
-
Контактна особа:
+380542677602
-
Адреса:
36022, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Вузька будинок 6
Ціна пропозиції
54 257.95 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.09.2025 10:02
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a9683012b389414dace174f154ee8bf7
Ідентифікатор договору:
UA-2025-09-16-002048-a-a1
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
04725987
-
Адреса:
36022, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Вузька будинок 6
Номер договору:
М-220109-3/25С
Сума договору:
54 257.95 UAH з ПДВ
Сума договору:
45 214.96 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
16.09.2025 09:00
Статус:
Підписаний